خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای امور عمرانی زندان همدان

استاندار همدان از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار بیشتر برای امور عمرانی زندان همدان برای سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای امور عمرانی زندان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در بازدید از زندان همدان اظهار داشت: در این مجموعه حقوق شهروندی، مسائل اخلاقی و انسانی به خوبی رعایت می‌شود .

وی افزود: اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های مختلف زندان همدان  شامل بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی، ورزشی و رفاهی  قابل تقدیر و تحسین است .

استاندار همدان خاطرنشان کرد: کارهای شایسته ای در زندان همدان انجام شده است و از زحمات رئیس کل دادگستری استان، دادستان و مدیرکل زندان‌های همدان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: یک ماشین آتش نشانی تا احداث ایستگاه در این مکان مستقر خواهد شد و برای سال آینده ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار بیشتر برای امور عمرانی زندان اختصاص خواهد یافت .

نیکبخت در ادامه از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و تجهیز امور ورزشی زندان همدان خبر داد و گفتک نیازهای عمرانی و جاری مجموعه زندان‌‌های استان را پیگیری خواهم کرد .

وی همچنین دستور موکد پیگیری برای تغییر کاربری زندان قدیم ملایر و واگذاری اراضی مجاور زندان نهاوند (250 متر مجاور رودخانه) را داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌های خوبی در زندان انجام گرفته است  و فرآیند طرح‌ها و پروژه‌های استان در زمینه زندان‌ها، اعتبارات جاری و توسعه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سيد اسکندر صیدایی تصریح کرد: به دلیل مجموعه انسانی هر چقدر کار عمرانی، تجهیزاتی و کارآفرینی انجام گیرد در رفاه جامعه زندانیان موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات