خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 6 عملیات امداد و نجات در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: یک عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۸۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

انجام 6 عملیات امداد و نجات در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 7 اسفند ماه، یک عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ابراز داشت: روز هفتم اسفند ماه شهروندان 435 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 6 مورد منجر به عملیات شده، 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 374 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: عملیات های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان عاشورا بوده است.

وی ادامه داد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان جعفر طیار، نجات حیوانات در خیابان شهدا، مهار حیوانات در اعتمادیه و عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در روستای دهپیاز توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی تصریح کرد: تعداد 3 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات