خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام(ره) هشترود خبر داد؛

پرداخت 36 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد هشترود

مدیر کمیته امداد امام(ره) هشترود با اعلام این خبر گفت: این مبلغ در 11 ماهه گذشته به 155 نفر از مددجویان کمیته امداد هشترود از تبصره 16 پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

شهرام آسیابی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: به کارفرمایانی که ۵ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را به کار جذب کنند ضمن اختصاص 200 میلیون ریال  وام برای هر مددجو به مدت دو سال هزینه بیمه این افرادنیز پرداخت خواهد شد.

  وی ادامه داد: در راستای اشتغال زایی و در قالب طرح «وام کارگشایی» نیز مبلغ یک میلیارد و 600  میلیون ریال نیز  به 102  مددجو  در سال جاری اهدا شده است.

آسیابی اضافه کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری از تعداد 9 هزار و 500  صندوق کوچک وبزرگ کمیته امداد 1 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک در قالب مشارکت های مردمی دریافت شده است که این مبلغ جهت کارهای عمرانی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و جهیزیه صرف شده است.

مدیر کمیته امداد امام(ره) هشترود با بیان اینکه در سال جاری تعداد 55 مورد  جهیزیه به نو عروسان مددجو اهدا شده است، اظهارداشت: کمیته امداد هشترود از 190 روستای دارای سکنه هشترود به 156 روستا با دو هزار و 600 نفر خدمات ارائه می دهد و برای هزارو 120 خانوار خدمات ارائه مستمری پرداخت می کند که در این مدت 9 میلیارد و 900 میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.

وی بیان کرد: جشن و زنگ نیکوکاری امسال در 16 اسفند در مدارس شهرستان , در 17 اسفند جشن نیکوکاری در سطح شهر و در 18 اسفند جشن نیکوکاری در در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.ِ

آسیابی در پایان از عموم مردم هشترود خواست تا ضمن شرکت گسترده در جشن نیکوکاری پایان سال دستگیر افراد نیازمند باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار