خبرهای داغ:

مردم و مسئولان میامی از پیام حضور در راهپیمایی گفتند

در ۲۲ بهمن ماه امسال مردم غیور میامی با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و پلاکاردهایی حاوی شعارهای انقلابی به حمایت از نظام و ولایت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۲۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،همزمان با ملت شریف ایران اسلامی در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میامی ای ها با سر دادن شعارهایی نظیر «ای رهبر آزاده؛ آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «دست خدا بر سر ما؛ خامنه ای رهبر ما»، «حجاب ما مظهر ایمان ماست» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» ولایتمداری و استکبارستیزی خود را فریاد زدند.

مهندس طاهران پور معاون فرماندار میامی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد:امروز مردم غیور میامی با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و پلاکاردهایی حاوی شعارهای انقلابی به حمایت از نظام و ولایت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

محمد انوری از فعالان فرهنگی میامی نیز در گفتگو با خبرنگار ما  با حضور در راهپیمایی بیان کرد:میامی ای ها با سر دادن شعارهایی نظیر «ای رهبر آزاده؛ آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «دست خدا بر سر ما؛ خامنه ای رهبر ما»، «حجاب ما مظهر ایمان ماست» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» ولایتمداری و استکبارستیزی خود را  فریاد زدند.

عباس صائمی،مدیر آموزش و پرورش میامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: دشمنان امروز قصد دارند مردم را فریب داده و با سیاه نمایی باعث ایجاد فضای ناامیدی در کشور شوند. امروز با وجود مشکلات در راهپیمایی حضور پیدا کرده ام تا به دشمنان بگویم این قیبل اقدامات نمی توانند در عشق و اعتقاد ما به نظام و انقلاب خللی ایجاد کند و ما همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهیم بود.

مهدی شفیعی، از شاعران شهر میامی گفت: از کودکی دهه فجر روزهای شادی بوده است و امروز هم با حضور در این راهپیمایی قصد دارم در کنار سایر مردم در جشن انقلاب شرکت کنم و با ولایت تجدید میثاق دوباره ای ببندیم.

محمد عباسی، یکی دیگر از جوانان شرکت کننده در این مراسم تصریح کرد: خدا را شاکرم که فرزند این انقلاب هستم و پدران و مادران ما با خلق حماسه ای شکوهمند باعث شدند امروز در کشوری زندگی کنیم که اسلام، امنیت، استقلال و آزادای بر آن سایه انداخته است.

مهندس رضایی، رئیس منابع طبیعی شهرستان میامی افزود:امروز دشمنانی که همواره در تلاش برای ناامید کردن مردم و تضعیف نظام هستند باید این حضور را ببیند و بدانند که مردم انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه دست از آرمان های خود برنخواهند داشت و حامی نظام و انقلاب هستند.

رسول آبادی،رئیس محیط زیست میامی گفت: مردم ثابت کردند که بعد از گذشت ۳۹ سال از عمر نظام با وجود همه مشکلات همچنان به نظام، کشور، ولایت و ارزش های انقلابی اسلامی وفادار هستند.

سید رضا موسوی، عضو شورای شهر میامی گفت:مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پای آرمان های امام، انقلاب و رهبری هستندو امسال بسیار پرشورتر از سال های گذشته حضور پیداکرده اند.

مهندس رضویان، رئیس نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان میامی با اشاره به حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: شاهد یک اتفاق بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد که حضور مردم در راهپیمایی امسال چشمگیرتر از راهپیمایی سال‌های گذشته است.

سرگرد حاج پروانه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی بیان کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی امروز با خون شهدا و امام انقلاب تجدید عهد کردند؛ راهپیمایی امروز نشان می‌دهد مردم تمام تلاش خود را برای حفاظت از کشور و انقلاب می‌کنند تا این انقلاب در مسیر درست حرکت کند.

محمد مهدی اصغری ،رئیس کمیته امداد میامی:درخصوص پیام حضور پر شور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: حضور پرشور امروز نشان‌دهنده علاقه مردم به دین اسلام وانقلاب اسلامی است؛ مردم در راهپیمایی امروز نشان دادند که خواهان استمرار انقلاب هستند تا در سرزمینی پاک با قوانینی درست زندگی کنند و برای تحقق این امر همیشه در صحنه حضور دارند.

مهندس صادقی،شهردار میامی با حضور در راهپیمایی بیان کرد:حضور مردم پشتوانه بسیار ارزشمند برای این حرکت است که امیدواریم این حمایت ‌ها موجب شود که اراده ‌های همه به توسعه، پیشرفت و حل مشکلات کشور معطوف شود.

عباسعلی اصغری، رئیس شورای شهر میامی ضمن سرکوب کردن اقدامات مداخله جویانه ایران اسلامی اقزود: باید با تلاش دشمنان را نا امید کنیم تا جرات دست درازی نکنند و حضور باشکوه مردم در یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دشمنان را خوار و ناامید می‌کند.

مجید شاهی نیان، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان میامی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد:مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای امام و رهبر معظم انقلاب تجدید عهدی مجدد کردند و حمای قاطعانه خود از انقلاب و رهبری را بر سر دشمنان فریاد زدند.

حجت الاسلام بخشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان اقتدار و امنیت نظام اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی زیر سایه ولایت فقیه و حمایت های مردمی همیشه زنگ خطری برای دشمنان و ایادی آنان بوده و خواهد بود.

کمال ترابیان، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان میامی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:حضور حداکثری و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب خواهد بود.

ابراهیم نوروزی، از ورزشکاران حاضر در این مراسم حضور مردم را نشان از تجدید میثاقی مجدد با ولایت فقیه دانست و گفت: هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا فرود آوریم.

نوید ظفری ،رئیس اداره ورزش شهرستان بیان کرد:مردم میامی با حضور گسترده همگام و همراه با ایران اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حسین نوروزی، از اعضای هیئت امنای مساجد میامی ضمن حضور در راهپیمایی اظهار کرد: ما این نظام و انقلاب را مدیون خون شهیدان هستیم و امیدواریم با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه حال حامی و پشتیبان انقلاب باشیم.

سید مهدی حسینی، از فرهنگیان شهرستان پیام حضور مردم در راهپیمایی را نماد عزت و اقتدار حکومت ولایت فقیه برشمرد.

نصیر صائمی ،مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی نیز یکپارچگی و حضور گسترده مردم در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درس عبرت  زنگ خطری برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار