خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطرح کرد

راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و حضور همیشه در صحنه ملت انقلابی ایران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: برگزار باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از وحدت و حضور همیشه در صحنه ملت انقلابی ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۶۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و حضور همیشه در صحنه ملت انقلابی ایرانحجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: وقتی جامعه طاغوتی به جامعه الهی تبدیل می‌شود این تغییر اجتماعی مثبت است و اگر جامعه الهی به جامعه طاغوتی تبدیل شود این تغییر اجتماعی منفی است و ما در طول تاریخ هردو تغییر را دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه به هر تغییری انقلاب نمی‌گویند، افزود: انقلاب یعنی تحول، یعنی دگرگونی و  در یک تقسیم کلی انقلاب یا فردی است یا اجتماعی، یعنی گاهی تحول و تغییر در فرد ایجاد می‌شود و گاهی ممکن است این تغییر و تحول در اجتماع صورت بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: یک انقلاب و تغییر یا مثبت است یا منفی که این تقسیم به انقلاب فردی و انقلاب اجتماعی نیز مربوط است؛ تحولی که در انسان ایجاد می‌شود انسان کافر مسلمان می‌شود این تغییر و تحول مثبت است و گاهی این موضوع برعکس بوده و یک انسان مومن و خداپرست به سمت شرک و نفاق برود و بی‌دین شود این تغییر و تحول منفی است و در اجتماع نیز همین گونه است.

وی ابراز داشت: وقتی جامعه طاغوتی به جامعه الهی تبدیل می‌شود این تغییر اجتماعی مثبت بوده و اگر جامعه الهی به جامعه طاغوتی تبدیل شود این تغییر اجتماعی منفی است و ما در طول تاریخ هردو تغییر را دیده‌ایم، هم انسانی و هم اجتماعی، در صدر اسلام چهره‌هایی چون ابوذر، مقداد و... اینان کسانی هستند که اسم آنها ماندگار شده است.

گنجعلی عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده است اگر انقلاب فردی صورت نپذیرد انقلاب اجتماعی ممکن نمی‌شود و انقلاب‌ها در صورتی ماندگار هستند که خود افراد نقش مستقیم و مثبت در تغییر و تحول آن داشته باشند.

وی گفت: حضرت امام (ره) ابتدا انقلاب فردی ایجاد کرد تا زمینه‌ای شود برای تحقق انقلاب اجتماعی و حضور مردم در انقلاب اسلامی ایران با اتحاد و یک رنگی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امروز نیز دشمنان همچنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند و ما این را در طول سال‌هایی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد مشاهده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه از دشمنی دست بر نمی‌دارند، ابراز داشت: فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان گواه این امر بوده و ما باید هوشیار باشیم.

گنجعلی با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: برگزار باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از وحدت و حضور همیشه در صحنه ملت انقلابی ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات