خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ عنوان کرد

ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار،  محمدعلی پورمختار در یادواره شهدای روستای راه‌هموار شهذستان بهار ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حکومت فاسد پهلوی همه چیز ما را فروخت و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... ضعف بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی  گفت: ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه، مانع از کج شدن مسیر انقلاب می‌شود و دشمنان انقلاب امروز مخالف ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت ولایت فقیه ما توانستیم قله‌های عزت و افتخار را  کسب کنیم، افزود: انقلاب اسلامی از اول روزهای پیروزی خود، در برابر انبوه توطئه‌ها و فشارهای استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

پورمختار گفت: دشمنان انقلاب، از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش همه جانبه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل با همراهی متحدان مرتجع آنها در خاورمیانه به منظور نابودی و سرنگونی انقلاب آغاز کردند و تاکنون نیز هیچ موفقیتی را به دست نیاوردند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر، دهه گرامیداشت شعائر و ارزش‌های الهی و یادآور حمایت مردم از پیشوا و رهبرشان حضرت امام خمینی(ره) است.

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ ابراز داشت: استواری ستون‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است که سبب شد دشمنان جردت نکنند که به اسلام چپ نگاه کنند و امروز برگزاری این یادواره شهداء برای ما یک پیام مهم دارد و آن این است که از انقلاب خوب پاسداری کنیم.

وی گفت: راه و آرمان‌های شهدا با گذشت سال‌ها از عمر انقلاب اسلامی ایران همواره در میان مردم زنده است و یاد شهداء و خانواده‌ شهداء مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرد.

پورمختار اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که ما به پاس رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می توانیم انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های مختلفی که دشمنان داخلی و خارجی علیه این مرز بوم به راه انداخته‌اند باید تلاش کنیم تا با الگوگیری از شهدای والامقام و ادامه راه آنها زمینه‌ساز دفع تمامی این آشوب ها و توطئه ها را فراهم کنیم.

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در خصوص تحرکات اخیر مستکبران و براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها می‌خواهند اعتراضات مردمی نسبت به اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی را با فتنه‌ای دیگر به انقلاب ربط دهند و مردم عزیز را به انحراف بکشند اما مردم همیشه در صحنه دوباره در 22 بهمن امسال با حضور حداکثری خود نشان خواهند داد که مستکبران جایی در جمهوری اسلامی ایران نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: سران استکبار که برجام را امضا کردند همین‌ها هستند که اصل نظام را نشانه گرفته‌اند و باعث این نا آرامی‌های اخیر در کشور شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات