خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

ترس دشمنان از وحدت و پیمان ابدی مردم ایران با ولایت و آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دشمنان از قدرت، وحدت، ایمان و انسجام مردم ما که با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب پیمان ابدی بسته‌اند دلشان به لرزه می‌آید.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۰۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

ترس دشمنان از وحدت و پیمان ابدی مردم ایران با ولایت و آرمان‌های انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سومین یادواره شهدای گرانقدر روستای گنبدان و گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بهار و بخش لالجین، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای گنبدان از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره چهار شهید والامقام روستای گنبدان اظهار داشت: این شهدا بودند که از جان، مال و ازخون خود گذشتند تا ما امروز با هدایت‌ها و راهبری مقام معظم رهبری از تمام مشکلات و موانع عبور کرده و به اوج قله برسیم.

سردار مهدی ظفری افزود: این قله چیزی نیست جز امنیت، اقتدار، سربلندی و اعتماد به جوانان در تمام زمینه‌ها که با امید به خدا ادامه‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس بی شک تداوم عاشورای امام حسین(ع) است که با رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدا اتفاق افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما مدیون عظمت شهدا هستیم و قبور شهدا برای ما زیارتگاهی است و کمترین چیزی که ما در حق این شهدا و فداکاری آنها می‌توانیم انجام دهیم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها است‌.

وی با بیان اینکه ما انقلاب نکردیم که صاحب جریان‌های سیاسی، چپ و راست، حزب، گروه یا جناح شویم، اظهار داشت: در دنیا  هیچ دشمنی از جناح، حزب و گروه ترسی ندارد بلکه از قدرت، وحدت، ایمان و انسجام مردم ما که با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب پیمان ابدی بسته‌اند دلشان به لرزه می‌آید.

در ادامه این مراسم کربلایی محمدمهدی حمید بیگی ذاکر اهل بیت(ع) با نوای دلنشین خود به رثای حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدای این روستا پرداخت.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان گنبدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات