خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

بیانیه بسیج دانشجویی ملایر به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): اين پيروزي انقلاب ما پيروزي بود كه به بركت اسلام و گرايش به اسلام و با فرياد الله اكبر به دست آمد.

هرگاه سخنان نغز، محکم و قدسی معمار کبیر انقلاب (ره) در بحبوحه انقلاب اسلامی را یادآور می‌شویم ارزش خون شهیدان خیابان‌های کشور در دوران ستم شاهی زنده می شود و میثاق ناگفته دلمان با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس دوباره گشته که بازخوانی وصیت نامه های شهدای مدافع حرم از جمله شهید «حججی»ها این اطمینان را به قلب آدمی می دهد که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) می باشد و شهدای انقلاب با شهدای صدر اسلام محشور  می گردند.

حضرت روح الله چقدر با طمأنینه فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد!!! و ما امروز بعد از گذشت ۴ دهه نظاره گر این وعده مبارک هستیم که چگونه سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) با جهاد علمی و عملی و نثار خون خود انقلاب اسلامی راستین را به دنیا صادر می کنند و قله های سرکش و عصیانگر علوم مختلف را با دستان خود تسخیر و به وسیله شمشیر رحمانیت اسلام رام می‌گردانند.

جای تردیدی وجود ندارد که وحدت و یکپارچگی امت ایران اسلامی آرزوی امامین انقلاب می باشد پیرو راستین ولایت فقیه بودن مصداق بارز «واعتصموا بحبل الله و لا تفرقوا» در زمان غیبت كبری و زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی است.

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر ضمن سر دادن بانگ  تکبیر «الله اکبر»  و دعوت از مردم انقلابی، فهیم و شهیدپرور شهرستان ملایر را به حضور پرشور با شعور برخواسته از روحیه انقلابی گری با ارمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان می کند و اعلام می دارد تمام توان خود را در راستای تبیین گفتمان راستین انقلاب اسلامی کما فی السابق به کار خواهد برد و لحظه ای از کوشش باز نخواهد ایستاد.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

بسيج دانشجويي شهرستان ملاير

انتهای پیام/

ارسال نظرات