خبرهای داغ:
سردار صادقی در مراسم افتتاح مدرسه روستای دولت اورلان از شهرستان مراوه‎تپه :

نظیر این مدارس به فضل الهی آماده بهره‎برداری است /28 روستا را برای محرومیت‎زدایی هدف‎گذاری کردیم

بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مدرسه ۲ کلاسه در روستای مرز نشین دولت اورلان از توابع شهرستان مراوه تپه با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و زیر بنای ۱۳۰ متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۳۹۹۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در روستای دولت اورلان از شهرستان مراوه تپه + تصاویر در 15 روز از ماه بهمن و چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مدرسه 2 کلاسه روستای دولت اورلان در شهرستان مرزی مراوه تپه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بسيج گلستان، سردار رحمت الله صادقی پيش از ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای دولت اورلان از شهرستان مراوه‎تپه اظهار داشت:یکی از ظرفیت استان گلستان در سال 1396 و سه سال گذشته برنامه‎ریزی و هدف‎گذاری کردیم و در ماموریت سازمان بسیج سازندگی استان قرار گرفته بخش محورمیت‎زدایی است.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش محرومیت‎ها در جامعه قرارگاهی را سازماندهی کردیم، تصریح کرد: شاخص‎های محرومیت‎ همه شهرستان‎ها در این قرارگاه مشخص شده و یکی از زیرساخت‎های کاهش محرومیت مدارس بشمار می‎رود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: استان گلستان یک نرخ متعادلی که باعث شود همه دانش‎آموزان در سراسر استان بتوانند به مدرسه دسترسی داشته باشند وجود ندارد و یکی از مناطقی که امروز توفیق افتتاح مدرسه داشتیم روستای دولت اورلان شهرستان مراوه‎تپه بوده که از مناطق صفر مرزی این شهرستان محسوب می‎شود.

صادقی تاکید کرد: این مدرسه در ایام دهه فجر به بهره‎برداری رسید و نظیر این مدارس مانند پایگاه مقاومت، مساجد، غصالخانه‎ها، سیستم‎های آبرسانی و زیرساخت‎های اشتغال به فضل الهی آماده بهره‎برداری است که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‎شود.

وی گفت: قرارگاه پیشرفت آبادانی در کنار محرومیت‎زدایی از دیگر سیاست‎های سپاه در استان گلستان به‎شمار می‎رود و در این قرارگاه سه دهستان که در شهرستان مراوه‎تپه یک دهستان را به خود اختصاص داده 28 روستا را هدف‎گذاری کردیم و در حوزه زیرساختی، اشتغال، مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت اقدامات گسترده‎ای انجام می‎شود.
 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار