خبرهای داغ:
با حضور مشاور وزير كشور در امور ايثارگران؛

جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در همدان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت با حضور دکتر یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۵۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در همدان با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران استان همدان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی عضو شورا در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدا استانداری برگزار شد.

در این جلسه  با ارائه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه نظام بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب تاکید شد.

در ابتدای این جلسه ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با ارائه آماری از تعداد شهدا و ایثارگران استان به اقدامات صورت گرفته در راستای نهادینه کردن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

در ادامه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آن را از موضوعات مهم و اساسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.

همچنین دکتر غلامرضا یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران به تبیین اثرات ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه پرداخت.

در پایان این نشست از مسئولین و دستگاه‌های برتر که بیشترین تلاش را در راستای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات