خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۳۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

راهیان نور یکی از اقدامات اثرگذار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان غیور کشورمان، دانش‌آموزان نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی درصدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی باعث می‌شود تا آن‌ها از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی آشنا شوند و این نکته را فرابگیرند که برای حفظ انقلاب اسلامی شهدای عزیز چه ایثارگری‌هایی از خود نشان دادند.

وی گفت: سپاه نهاوند با همکاری آموزش‌وپرورش در طول سال تحصیلی جاری چندین مرحله دانش‌آموزان را به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کرده است.

کریمی بیان کرد: در جدیدترین اعزام‌ها امروز با حضور مسئولان تعداد ۲۸۰ دانش‌آموز پسر مدارس شهرستان نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این دانش‌آموزان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، فکه و جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: این دانش‌آموزان با ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات