هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان برگزار شد

هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۴۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی دیار جنوب، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان در این جلسه ضمن تشکّر از حضور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران اظهار کرد: در دی ماه سال جاری، کنگره ملّی شهادت در سایه سکوت به مناسبت مبارزه مردم دشتستان با استعمارگران انگلیس و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین سخنرانان خارج از استان برگزار می شود که پیش بینی می شود بیش از 800 نفر در این مراسم شرکت کنند.

محراب بنافی با بیان اینکه نقش دشتستان در مبارزه با استعمارگران انگلیس بسیار مهم و بسزا بوده است ابرازداشت: مقاله هایی به دبیر کنگره ارسال شده است که به افراد شرکت کننده سخنران و برگزیده تندیس و هدایایی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام سعید غلامی اجرای اینچنین برنامه های فرهنگی را خوب ومفید دانست وکه باعث بالا رفتن جایگاه شهرستان نسبت به قبل خواهد شد.

ناهید اخلاقی نائب رییس اداره فرهنگی شهرداری گفت: شهرداری در بیشتر برنامه های فرهنگی شهر همواره مشارکت داشته و دارد ولی باید هزینه در نظر گرفته شده برای این برنامه ها طوری تنظیم شود که به شهرداری فشاری وارد نکند.

نوید متین نائب رییس شورای اسلامی شهربرازجان گفت: هزینه در نظر گرفته شده برای برنامه های شهرداری باید در حد توان بودجه شهرداری باشد و مقدار باقیمانده بودجه شهرداری را درنظر گرفت.

سیده خدیجه حسینی عضو شورای اسلامی شهر برازجان بیان داشت: این برنامه اصل و ریشه شهرستان را در بر دارد و باید در اجرای آن اهتمام ویژه ای داشت چون دشتستان همواره در خط اول مبارزه با استعمارگران بوده و این برنامه برای آیندگان بسیار مفید خواهد بود.

عباس دهقان عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان هم در خصوص اجرای این برنامه توضیحاتی ارائه نمود.

نوید متین نائب رییس شورای اسلامی شهربرازجان در مورد اجرای برنامه نفس گفت:یکشنبه هفته آینده این برنامه با حضور مسئولین استانی شهرستانی و دیگر استانها برای اولین بار برگزار خواهد شدکه همه افراد با کارتهای مخصوص وارد خواهند شد و برنامه های مختلفی در طور برنامه اجرا خواهد شد.

محراب بنافی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان گفت: مبلغی با هماهنگی اعضاء کمیسیون برای اجرای این برنامه مصوب شد.

وی افزود: با کمک حجت الاسلام سعید غلامی طرح ازدواج آسان را در شهر اجرا خواهیم کرد.

محراب بنافی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه تقدیر از شوراهای اول تا چهارم بهمراه شهرداران برازجان و دیدار با خانواده های شهدا دیگر برنامه هایی است که بزودی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات