مسئول امور درمانی و آزمایشگاهی بخش دلوار:

دلوار از کمبود فضا و امکانات درمانی کافی رنج می‌برد

مسئول امور درمانی و آزمایشگاهی بخش دلوار گفت: درمانگاه بخش دلوار با توجّه به جمعیّت خود از کمبود فضا و امکانات درمانی کافی رنج می برد.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۶۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سپاس، حسین شاکر اظهار کرد: مشکلات زیادی در بخش بهداشت و درمان داریم که لازم است دلوار خود را به متوسط حداقل استانی برساند زیرا این بخش نه‌ تنها در این حوزه نیاز 6 هزار نفر را تأمین می کند بلکه از دیگر روستاهای همجوار نیز مراجعه‌ کننده دارد.

وی با تأکید بر این که از پرستاران این بخش غفلت شده و رفع مشکلات آن‌ها لازم است در اولویّت باشد، خاطرنشان کرد: پرستاران این قشر زحمتکش که با دلسوزی و صبر به بیماران رسیدگی کرده و علیرغم مشکلات زیادی که دارند با عشق کارهای خود را پیش می‌برند که باید حقوق و مزایای آن‌ها تقویت و مشکلات این قشر را کم کنیم.

این مسئول از نبود امکانات کافی و همچنین  نیروهای ماندگار در حوزه بهداشت و درمان در این درمانگاه  نیز انتقاد کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان ما چه از نظر امکانات و تجهیزات و چه از نظر مکان مشکلاتی داریم که این کمبودها را در قالب‌های مختلف تاکنون پیگیری و به مسئولان شهرستانی و استانی منتقل کرده‌ایم و امیدواریم در بودجه سال ۹۷ کشور شاهد افزایش توجه به دلوار باشیم.

وی در ادامه  از کمبود فضای مناسب که تنها درمانگاه  شهر دلوار بشمار می‌رود نیز به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مشکلات این منطقه دانست و عنوان کرد:  یکی از مشکلات عمده ما فضای درمان و نبود امکانات بوده که متأسفانه با وجود فضای محدود در بخش های تحت درمان این درمانگاه که قبلاً شش تخت در این بخش مورداستفاده بود به دلیل ازدیاد بیماران، این بخش به چهار تخت دیگر مجهز شده که فضای کافی برای این تخت‌ها وجود نداشته است .

مسئول امور درمانی و ازمایشگاهی دلوار تصریح کرد:  نبود کارکنان کافی یکی دیگر از مشکلات این بخش در این درمانگاه است که باید هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار