خبرهای داغ:

همبستگی و اتحاد ملت در حماسه9دی سبب پایان فتنه بود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن گرامیداشت یوم الله9دی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان اظهار داشت : همزمان با 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اجتماع بزرگ طلاب مرکز استان در دفاع از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در محل مسجد انقلاب این شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۴۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن گرامیداشت یوم الله9دی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان اظهار داشت : همزمان با 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اجتماع بزرگ طلاب مرکز استان در دفاع از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در محل مسجد انقلاب این شهر برگزار گردید.

حجت الاسلام نوایی محقق سیاسی و مدرس حوزه و دانشگاه با موضوع نقش همبستگی و اتحاد ملت در حماسه9دی سخنرانی و از حضور حد اکثری قشرهای مختلف مردم قدر دانی کرد.

محمدی با بیان اینکه روحانیون و مبلغین با بصیرت و ولایت مدار در تمامی شهرستان های این استان روز یوم الله 9 دی را گرامی داشتند و به دفاع از ولایت فقیه برخاستند اظهار داشت: طلاب علوم دینی با بصیرت و شعور سیاسی در تمامی عرصه های مختلف به حفظ  و نگهداری ارزش های انقلاب پرداخته و همبستگی و تجدید میثاق خود را با ولایت اعلام می دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها