خبرهای داغ:

دبل سردار در داربی آذربایجان/ سردار بوکان ۲ شهرداری ارومیه 0

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته شانردهم این رقابت ها تیم سردار در ورزشگاه خانه جوان ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۳۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته شانردهم این رقابت ها تیم سردار بعد از ظهر چهاشنبه ۱۳ دی ماه در ورزشگاه خانه جوان ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود.

شاگردان پیروز قربانی در ادامه روند رو به رشد خود در نیم فصل دوم در این دیار نیز که به عنوان داربی استان آذربایجان غربی از آن نام برده می شود موفق به شکست میزبان خود شدند.

سرداری ها که در بازی هفته گذشته خود در بوکان موفق به شکست ۲ بر صفر استقلال جنوب تهران شده بودند در این دیار نیز با گلهای بهمن طهماسبی و سیروان خسروی موفق به شکست دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد تا در دو دیدار رفت و برگشت در این فصل موفق به شکست شهرداری ارومیه شده باشد.

با این پیروزی سردار بوکان هم اکنون با ۲۲ امتیاز خود را به رده چهارم جدول گروه دوم این رقابت رساند تا امید داشته باشد که با روند ادامه دار موفقیت های به صعود امیدار باشد.

سردار در هفته هفدهم تیم صنایع طلایی سمنان را در ورزشگاه خاتم الانبیاء میزبانی می کند و اگر بتواند این بازی را با برد به پایان برساند روند روبه رشد خود را برای صعود حفظ می کند.

در ادامه این رقابت ها و در دیگر بازی ها پرسپولیس مشهد در خانه با تک گل سعید کاظمی بازی را به مهمان خود نفت و گاز گچساران واگذار کرد و همچنین صنایع طلایی سمنان و استقلال اهواز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

استقلال کاشان نیز به علت حضور نیافتن شهدای بابلسر ۳ بر صفر برنده اعلام شد و شهرداری بندر عباس نیز یک بر صفر موفق شد حریف خود استقلال جنوب تهران تهران را شکست دهد.

تیم فوتبال سردار بوکان با تیمهای استقلال سيلك كاشان، پرسپوليس مشهد، استقلال اهواز، كاسپين قزوين، شهداي بابلسر، شهرداري بندرعباس، نفت و گازگچساران، صنايع طلايي سمنان، استقلال جنوب تهران و شهرداري اروميه هم گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار