خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد و شیاطین خناس را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۹۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کردحجت‌الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند از این ناآرامی‌های اخیر به نفع خود بهره‌بردای کنند در حالی که مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهند کرد و آنها هرگز به این اهداف نمی‌رسند.

وی ابراز داشت: هنجارشکنان و توهین کنندگان به مقدسات و اسلام جزء هیچ یک از اقشار مردم ایران نیستند و آنها تنها نقشه  دشمنان خارجی و معاندان و بد خواهان را ادامه می دهند و برای ایجاد ناامنی و غوغا نقش بازی می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: با اینکه مردم از لحاظ اقتصادی نا عدالتی‌هایی را می‌بینند اما هیچگاه با تخریب اموال، برپا کردن آشوب، توهین به پرچم ایران اسلامی و مقدسات موافق نیستند و اینگونه اغتشاشات را بر نمی‌تابند و این کارها را ذلیلانه می‌دانند.

وی تصریح کرد: کسانی که ذره‌ای علاقه و عرق به خاک ایران اسلامی و مقدسات و وطن خود دارند این رفتار را تقبیح کرده و انجام نمی‌دهند در حالی که آشوب‌گران از هیچ کاری فروگذار نیستند و روشی که تضعیف نظام و برآورده کردن اهداف دشمنان را داشته باشد، دنبال نمی‌کنند.

گودرز تله‌جردی افزود: کشتی هر کشوری که ناخدایی همچون ولایت فقیه و بصیرتی مانند بصیرت مردم ایران اسلامی  داشته باشد گرفتار طوفان های بزرگ نمی شوند در حالی که این نا آرامی های اخیر نسیم ضعیفی بیشتر نیست و اثری به این نظام ندارد.

وی عنوان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد و شیاطین خناس را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات