خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت:‌ دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می ترسند و از دمیدن روح تازه در بین مردم و بیدار شدن آنها واهمه دارند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۲۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می‌ترسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد گفت:‌ دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می ترسند و از دمیدن روح تازه در بین مردم و بیدار شدن آنها واهمه دارند.

وی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را شعار همیشگی ایران دانست و افزود: ملت ایران باید این شعار را هر روز مرور کند تا زنده بماند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مردم ایران نفوذ و سلطه بیگانگان را نپذیرفت و استقلال یافت و در چارچوب قانون و شرع به آزادی رسید و با شرکت در انتخابات مجلس، دولت و خبرگان رهبری جمهوری بودن انقلاب اثبات شد و پیروی از ولی فقیه، نشان از اسلامی بودن انقلاب دارد.

وی یادآور شد: هم اکنون مهمترین نوع آزادی که آزادی بیان است، در کشور ایران وجود دارد و بهترین نوع دموکراسی جهان نیز در این سرزمین حاکم است.

حسینی مجد گفت: هیچکدام از واژه های استقلال، آزادی و جمهوری به اندازه اسلامی بودن انقلاب دشمنان را نمی ترساند.
وی اظهار کرد: اسلامیت نظام، استقلال، آزادی و جمهوری را برای این کشور به ارمغان آورده و مردم برای حفظ آن جان، مال و فرزندشان را فدا می کنند.

وی از داعش به عنوان نیرویی جلاد و مزدور یاد کرد که از روی اسلام هراسی پدید آمده است و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نمونه و الگوی بارزی از روحیات بلند آزادی و استکبار ستیزی برای ملت‌های مظلوم و استقلال طلب دنیا است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دشمنی های گوناگون بیگانگان با ملت ایران گفت: جنگ تحمیلی، جنگهای داخلی و مرزی، ترور و تحریم ها و وجود 17 هزار شهید ترور نشان از دشمنی همیشگی غربی ها با مردم ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن از فتنه گری دست برنمی دارد و هر ازگاهی موجی به راه می اندازد، افزود: مردم و مسئولان هوشیاری و زیرکی خود را از دست ندهند و ازاروپا، آمریکا و رِژیم صهیونیستی غافل نشوند.

حسینی مجد به حمایت و ابراز نگرانی های اخیر دشمنان از آشوبگران اخیر کشوراشاره کرد و گفت: ناراحتی و نگرانی دشمنان برای آشوبگران دروغی بیش نیست و مردم ایران اینگونه دروغ پردازی ها را خوب می شناسند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در نماز جمعه، اضافه کرد: این حضور پررنگ به معنی دفاع از ارزش های انقلاب و محکوم کردن ناآرامی های اخیر در برخی نقاط کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات