خبرهای داغ:
معاون استاندار همدان با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف از جمله شکل گیری انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم ها و توطئه های ناجونمردانه دشمنان نظام، پشتیبان این انقلاب بودند، گفت: امروز همین مردم طومار عوامل ناآرامی های اخیر را به خوبی پیچیدند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۳۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

مردم طومار عوامل ناآرامی‌های اخیر را به خوبی پیچیدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید سعید شاهرخی در نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم خواست و مطالبات خود در زمینه های مختلف را به شیوه های متفاوت به گوش مسئولان می رسانند و این شیوه ها نیز در رسانه ها و جراید به خوبی اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: مسئولان نیز با حضور در بین کسانی که انتقاد یا اعتراضی دارند، مطالبات آنها را از نزدیک می شنوند و در صورت نبود مشکل قانونی فرایند رفع مشکلات آنها را سرعت می بخشند.

وی بیان کرد: وجود فرایند قانونی برای بیان اعتراض و مشکلات، نشان دهنده فضای باز سیاسی و نبود اختناق در جامعه اسلامی است.

معاون استاندار همدان اظهارکرد: در ناآرامی های اخیر با توجه به اظهارنظرهای معاندان نظام و سخنگوهای نابخرد آمریکا، عده ای برای ایجاد ناآرامی اجیر و تحریک شده بودند.

شاهرخی با بیان اینکه این افراد می خواستند در بستر اعتراض و حضور مردمی، موج سواری کرده و ناآرامی ایجاد کنند، اضافه کرد: ملت فهیم ایران به سرعت صف خود را از عوامل ناآرامی جدا کردند البته برخی از حاضران در آشوب های اخیر تنها تماشاچی بودند.

وی گفت: عاملان اصلی ناآرامی های اخیر که شمار آنها اندک و محدود بود، با خط گرفتن از کانال ها و رسانه های ضد انقلاب، شعارهایی که در خارج از مرزها تدوین می شد را سر می دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باید به این مردم که با هوشیاری و ذکاوت، صف خود را از عوامل ناآرامی جدا کردند، آفرین گفت و خطاب به دشمنان عنوان کرد که با وجود چنین مردم فهیم و ولایتمداری نقشه های شما به هدف نمی رسد.

شاهرخی ادامه داد: عملکرد نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در برابر این هجمه بسیار مناسب بود و این نیروها از نخستین ساعات شکل گیری تجمع های غیر قانونی، آمادگی برخورد و مقابله را داشتند.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی این بود که هیچگونه آسیب و صدمه ای به مردم وارد نشود، بیان کرد: هم اینک امنیت در استان همدان حاکم بوده و این امنیت به واسطه هوشیاری مردم و واکنش به موقع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

شاهرخی افزود: مردم این استان همگام با سایر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی های مختلف، بار دیگر پیوند خود با رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: این میزان حضور و پشتیبانی از کشور و نظام وظیفه مسئولان را در برابر مردم سنگین تر و بیشتر می کند.

وی یادآوری کرد: در روزهای اخیر چهره های مصمم مردمانی را شاهد بودیم که با حضور در مقابل عوامل ناآرامی ها، عرصه را بر اخلالگران تنگ کرده و هراس بر دل عوامل ناآرامی ها انداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار همدان ادامه داد: رمز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 57، پبوند ناگسستنی مردم با رهبری بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه امام راحل به پشتوانه این مردم دولت و نظام اسلامی را تشکیل داد و با رای مردم نظام اسلامی شکل گرفت، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای رای و نظر مردم اصالت قائل بودند همچنین در قانون اساسی نیز به این نقش توجه شده است.

وی با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف از جمله شکل گیری انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم ها و توطئه های ناجونمردانه دشمنان نظام، پشتیبان این انقلاب بودند، اظهار کرد: امروز همین مردم طومار عوامل ناآرامی های اخیر را به خوبی پیچیدند.

شاهرخی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در ناآرامی های چند روز گذشته دنبال سناریوی کشته سازی بودند و در این راستا باعث شدند چند تن از هموطنان جان خود را از دست بدهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با یاوه گویی قادر نیست ضربه ای بر کشور وارد کند، گفت: نظام اسلامی بر اساس ارزش هایی که امام راحل بنیان نهادند مسیر خود را با صلابت می پیماید.

وی اظهارکرد: نباید به هر دلیل و عنوانی اقدام به بزرگ نمایی مشکلات و نقاط ضعف ها شود چون این اقدام ها موجب شکل گیری سوال و ابهام در ذهن مردم می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: امروز تقویت دولت، تقویت نظام است و بیان خدمات دولت به مثابه بیان خدمات نظام اسلامی است.

شاهرخی افزود: دولت به نمایندگی از مردم و نظام کار می کند بنابراین باید خدمات صورت گرفته به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه دوره انتخابات پایان یافته است، تصریح کرد: نباید به خاطر مسائل حزبی و جناحی اقدام به تضعیف دولت کرد، بلکه باید خدمات صورت گرفته توسط دولتمردان را به خوبی منعکس کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: بیان نکردن خدمات دولت را جفا در حق نظام و انقلاب اسلامی دانشت و گفت: برخی افراد تنها ضعف ها و کاستی ها را می بینند و با بزرگنمایی آنها موجب ایجاد یاس و ناامیدی در مردم می شوند.

وی تاکید کرد: عملکرد دولت عملکرد همه نظام است و متعلق و مربوط به فرد و دوره خاصی نیست بنابراین باید نقاط قوت و فعالیت های صورت را برای مردم تبیین کرد.

شاهرخی با بیان اینکه استفاده باندی و جناحی از دهه مبارک فجر جفا در حق انقلاب اسلامی است، گفت: دهه فجر یک دهه ملی است و تریبون داران و اصحاب قلم از هر طیف و جناحی باید معیار گفتار و نوشتارشان تقویت وفاق و همبستگی ملی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات