خبرهای داغ:

راهپیمایی مردم ولایتمدار همدان در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم ولایتمدار همدان امروز همگام با سراسر کشور علیه اغتشاشات اخیر به راهپیمایی پرداختند و اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

راهپیمایی مردم ولایتمدار همدان در محکومیت اغتشاشات اخیربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مردم ولایتمدار همدان امروز همگام با سراسر کشور علیه اغتشاشات اخیر به راهپیمایی پرداختند.

در این راهپیمایی که با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مسئولین نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار همدان برگزار شد، مردم انقلابی دارالمومنین اقدامات اغتشاش‌گران و آشوبگران را محکوم کردند.

مردم ولایی همدان در این راهپیمایی مسیر پیاده راه بوعلی را از میدان امام خمینی(ره) به سمت آرامگاه بوعلی پیمودند و با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «لبیک یا حسین(ع)»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «حزب الله پیروز است»، «سلاح راه دشمن تفرقه من و تو»، «فتنه‌گر حیا کن اقتصاد رو رها کن»، «راز نجات امت، عدالت» و «مرگ بر فتنه‌گر چه در حصر چه در قصر»، «این است صدای ملت نه اختلاف نه ذلت»، «رمز نجات امت، حمایت از ولایت»، «رمز نجات امت، بصیرت، بصیرت»، «مردم این سرزمین حامی مستضعین» و «رهبر انقلابی تو مثل آفتابی»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر» اتحاد خود را به رخ جهانیان کشاندند.

همچنین مردم در این راهپیمایی و تجمع خواستار اشد مجازات برای اغتشاشگران شدند.

دکتر قنبری همدانی از نخبگان کشوری نیز در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار