خبرهای داغ:
امام جمعه بهار با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها از انقلاب اسلامی حمایت کرده و خواهند کرد، گفت: دولتمردان نیز باید به خواسته‌های ملت توجه کرده و با بیکاری و گرانی مقابله کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۵۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

دولتمردان به خواسته‌های مردم توجه و با بیکاری و گرانی مقابله کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در جمع مردم شهرستان بهار با اشاره به بحث حجاب و عفاف اظهار داشت: حجاب عفت و پاکدامنی را به دنبال دارد و استحکام خانواده را بیشتر می کند و بی حجابی طلاق، شهوت پرستی، لذت گرایی و ترویج چند همسری را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: فتنه اخیر ادامه فتنه ۸۸ بود که آمریکا و اسرائیل نقش مهمی داشتند و آتش زدن مساجد و حسینیه و منبر و قرآن و ساختمان های دولتی و غارت اموال عمومی گواه از آن دارد که دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند.

امام جمعه بهار با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها از انقلاب اسلامی حمایت کرده و خواهند کرد و از دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند، گفت: دولتمردان نیز باید به خواسته‌های ملت توجه کرده و با بیکاری و گرانی مقابله کنند.

وی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر که از سال‌ها پیش طرح‎‌ریزی و برنامه‌ریزی شده بود امید دشمنان به یأس تبدیل شد و مجدداً مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کردند و در این زمینه جا دارد از مردم شهرستان بهار که در این زمینه با بصیرت حرکت کردند تقدیر کنیم و این حرکت ستودنی است.

حاتم نیا با بیان اینکه اینگونه کارها در نطفه خفه شود تا مردم دچار رعب و وحشت نشوند، تصریح کرد: نیروی نظامی و انتظامی در این اغتشاشات خوب عمل کردند و وزارت اطلاعات با اقتدار درخشید.

وی از نیروی نظامی و انتظامی شهرستان بهار در روزهای اخیر تقدیر کرد و گفت: نیروهای شهرستان بهار با برنامه‌ریزی‌های مطلوب اجازه ندادند تا مشکلی در شهرستان به وجود آید.

امام جمعه بهار ابراز داشت: بر اساس آمار شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در ۳ ماهه سوم ۲۶ درصد حضور نمازگزاران در نماز جمعه شهرستان بهار رشد داشته است که جای تقدیر از مردم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات