فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند و هر جا احساس کنند خط قرمزهای نظام مورد تعرض قرار گرفته تمام هستی خود را برای اسلام و نظام ولایی و اصل ولایت فقیه فدا می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۱۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد امیری در نشست صمیمی بصیرتی با کارکنان بسیج بانک انصار استان همدان ضمن گرامیداشت نهم دی ماه آن را بخشی از تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم بر شمرد و اظهار داشت: در این روز مردم با تکیه بر آموزه‌های عاشورا و مکتب سرخ امام حسین(ع) فریاد «هیهات من الذله» خود را سر دادند.

وی افزود: مردم با حماسه 9دی خط بطلانی بر تفکر شیطانی خناسان آمریکایی و بنیاد جورج سورس و فرعون داخلی آن کشیدند و ثابت کردند در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و مقابله با تفکر شوم و اتاق فکرهای مسموم خارجی جان خود را تقدیم می‌کنند.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند و هر جا احساس کنند خط قرمزهای نظام مورد تعرض قرار گرفته تمام هستی خود را برای اسلام و نظام ولایی و اصل ولایت فقیه فدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این روز با عظت و افتخارآمیز سیل خروشان و قدرتمند مردم در خیابان‌ها تمامی آلودگی‌ها را پاک و چهره‌ای زیبا از حماسه حضور بصیرت محور و اقتدارآفرین مسلمانان را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

امیری با بیان اینکه حماسه 9دی شکستی سخت را بر پیکر استکبار وارد ساخت و کمر آنان را در خیابان های تهران شکست، افزود: خداوند فتح را با دستان مهربان این ملت بر سفره همه هدیه کرد تا همواره قدرشناس نعمت بی بدیل ولایت فقیه این نظام و حافظ یادگار امام راحل عظیم الشان یعنی انقلاب اسلامی باشیم و خاضعانه سر تسلیم بر خاک ستایش سائیده و خدا را بر این نعمت شکرگذار باشیم.

وی یادآور شد: اکنون وظیفه اصلی ما زنده نگه داشتن ابعاد و زوایای این حماسه بزرک و بازگو کردن خباثت فتنه‌گران و آگاه کردن دل‌های آماده است تا همگان بدانند که این انقلاب میراثی است گرانبها از همه انبیاء و رسل الهی که خداوند به امام راحل ارزانی داشت.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ما وارثان راستین و قوی اراده امام(ره) هیچ‌گاه اجازه افتادن چین و چروک بر چهره دلربای انقلاب را نمی‌دهیم و حاضر هستیم در همه عرصه‌ها برای اسلام و انقلاب جانفشانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار