خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد

کارمند انقلابی عامل روشنگری و بصیرت‌افزایی در لنگر انقلاب

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: امروز هر کارمند انقلابی یک رسانه قوی و تاثیرگذار و یک عامل روشنگری و بصیرت‌افزایی در لنگر انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۸۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

کارمند انقلابی عامل روشنگری و بصیرت‌افزایی در لنگر انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ امیری فرمانده بسیج ادارات استان همدان به همراه مجیدی مسئول بسیج ادارات کل کمیته امداد استان همدان با نایبی صفا مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد دیدار کردند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این دیدار با بیان دیدگاه بسیج در جنگ نرم و تدابیر اتخاذ شده بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن با پشتوانه شبکه‌های رسانه‌ای ماهواره‌ای، تربیت کارمندانی بسیجی برای حضور در عرصه جنگ نرم را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن در این حوزه عنوان کرد.

احد امیری افزود: امروز هر کارمند انقلابی یک رسانه قوی و تاثیرگذار و یک عامل روشنگری و بصیرت‌افزایی در لنگر انقلاب است.

وی شبکه‌سازی نیروهای ارزشی را یک نیاز اساسی برشمرد و گفت: امید است با این ابزار توانمند بتوانیم در این جبهه نیز ماشین دشمن را از کار بیاندازیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآبادنیز در ادامه بیان داشت: چاره‌ای برای ما جز مقاومت تا پیروزی نمانده است و باید برای ماندن در مسیر مقاومت از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

دکتر نایبی صفا با اشاره به نزدیکی ماموریت‌های بسیج و سپاه و کمیته امداد و عرصه‌های مشترک خدمتگزاری، آن را عطیه‌ای الهی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار