خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) بادرود:

تحلیل فتنه ۸۸ منحصر به دهه بصیرت نشود/ سفیر سابق ایران در مکزیک سخنران مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی در بادرود

فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدا (ع) بادرود گفت: فتنه ۸۸ موضوعی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن و البته از کنار مسببان خارجی و داخلی آن گذشت و پرداختن به این موضوع نیز صرفا نباید منحصر به دهه بصیرت شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۶۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع) بادرود در این مراسم با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت حماسه ۹ در سطح بخش امامزاده، اظهار کرد: آن چیزی که در این رابطه بسیار مهم است حرکت به سوی تحلیل مواضع دشمن با ازائه بهانه های واهی به قصد براندازی نظام است.

سرگرد پاسدار سید محمد طباطبایی افزود: فتنه ۸۸ موضوعی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن و البته از کنار مسببان خارجی و داخلی آن گذشت و پرداختن به این موضوع نیز صرفا نباید منحصر به دهه بصیرت شود.

وی تصریح کرد: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از آرمان ها و ارزش ها که در راه برقرار حکومت الهی شکل گرفته اند، حفظ و حراست کرده اند و در زمان های مختلف این نوع نگهبانی خود را به اشکال مختلف نشان داده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) بادرود اضافه کرد: قدرت بزرگ مردمی در دفاع از ولایت و انقلاب و البته با عنایت خدا و امام زمان (عج) باعث شد تا به مانند پیچ های تاریخی دیگر، این کشتی انقلاب همچنان با سرافرازی راه خود را ادامه دهد و هر چند عده ای از روی جهل و یا از روی آگاهی سعی کردند این حرکت را متوقف یا به آن ضربه بزنند، اما نقشه آن ها در برابر اراده بزرگ ملت ایران ناکام ماند.

وی تاکید کرد: تاریخ پر از حادثه های متفاوت نشان داده است که جمهوری اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان خارجی و ناکامان داخلی در راه تحصیل منافع نامشروع، قرار گرفته است اما هر گز دلارهای بی شمار آن ها نتوانسته است ایمان و اراده مردم را در دفاع از این نظام الهی تضعیف و سست کند، موضوعی که اخیرا نیز در قضیه داعش بسیار مشهود بود و بعضی از همین دشمنان نیز به آن اقرار کردند.

طباطبایی از برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه ۹ دی در روز پنج شنبه هفتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اباعبدالله (ع) بادرود خبر داد و گفت: محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا سخنران این مراسم خواهد بود.

وی از اقشار مختلف مردم و به خصوص بسیجیان خواست تا به مانند سال های گذشته با حضور پررنگ خود در این مراسم، بار دیگر عزم خود در راه دفاع از ارزش ها و پاسداری از حریم ولایت را به نمایش گذارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار