مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

9 دی روز میثاق ملت بصیر ایران با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 9 دی روز میثاق ملت بصیر ایران با ولایت است و امت ایران همیشه با دشمنان ولایت مبارزه کرده و خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۰۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در نشست هادیان سیاسی این ناحیه با تاکید بر تبین آرمان‌های حماسه 9 دی در جامعه گفت: 9 دی روز میثاق ملت بصیر ایران با ولایت است و امت ایران همیشه با دشمنان ولایت مبارزه کرده و خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به فتنه‌های به وجود آمده در بین کشورهای اسلامی آگاه سازی بیشتری انجام شود، گفت: داعش و گروه‌های افراطی زائیده استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار است و هم اکنون حذف این گروه جنایتکار به دست آزادی‌خواهان در سوریه و عراق سیلی محکمی بر پیکره استکبار جهانی بود.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: جهان کنونی دارای دو جبهه استکبار و جبهه مقاومت است که جهان استکبار به دست آمریکا و جبهه مقاومت به دست جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با جنگ و تحریم‌های متعدد فلج کننده، جمهوری اسلامی ایران را وادار به تبعیت از خواسته‌های نامشروع خود کند، گفت: استکبار جهانی در پی شکست‌های خود از نظام اسلامی تصمیم گرفت با ایجاد فتنه داخلی در بین مسلمانان آنان را تضعیف کرده و به خواسته‌های خود دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار امروز سردمداران رژیم خودفروخته سعودی را تحریک کرده که جمهوری اسلامی ایران و شیعه را خطری برای نسل‌های افراطی و وهابی معرفی کند و نظر دنیای اسلام را نسبت به تخریب ایران منفی نشان دهند ولی خوشبختانه با آگاهی مسلمین دنیا خودشان روز به روز اعتبارشان را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار