خبرهای داغ:

اعزام دو اکیپ پزشکی به مناطق محروم شوقان از توابع شهرستان جاجرم

سرگرد محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه جاجرم و همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه تعداد بیست نفر در قالب دو اکیپ در شهر شوقان و روستای ناویا برای ارائه خدمات پزشکی ویزیت و داروی رایگان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۵۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ سرگرد محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه جاجرم و همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه تعداد بیست نفر در قالب دو اکیپ در شهر شوقان و روستای ناویا برای ارائه خدمات پزشکی ویزیت و داروی رایگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز همین اکیپ در شهر شوقان مستقر بودند گفت:  به دنبال این هستیم که در بخش مرکزی  جاجرم و سنخواست نیز این گروه پزشکی را اعزام کنیم.

محمدنیا خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت را از اهداف اصلی برنامه‌های پیش‌رو سپاه شهرستان جاجرم عنوان کرد و اظهار داشت: ویزیت رایگان در مناطق محروم از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی بوده و در این طرح پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان خدمت رایگان به مردم ارائه می‌دهند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها