خبرهای داغ:

بهترین سنگر برای دنیا و آخرت سنگر قرآن و عترت است

نماز عبادی سیاسی شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه جاجرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۴۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ نماز عبادی سیاسی شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه جاجرم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان جاجرم با گرامیداشت هفته قرآن و عترت و با تاکید بر اینکه بهترین سنگر برای دنیا و آخرت سنگر قرآن و عترت است ابراز داشت: امیدواریم خانواده ها به این توصیه پیامبر گوش فرا دهند که گفت بنده در میان شما دو چیز را به یادگار می گذارم یکی قرآن و دیگری عترتم که هرکس به این دو تمسک جست گمراه نخواهد شد.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۷ گفت: در این بودجه نکات مثبتی وجود دارد که باید بیان بشود مثل افزایش بودجه اشتغال و حذف یارانه اقشار ثروتمند از نکات مثبت ان است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حذف بودجه پژوهش و رشد بودجه جاری دولت و کاهش ۱۵ درصدی بودجه های عمرانی و رشد واردات و از طرفی دیگر کاهش صادرات از مواردی است که نمایندگان مجلس باید توجه جدی به رفع این موارد داشته باشند.

وی گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی و از طرفی دیگر افزایش نیافتن یارانه مردم از نکات منفی این بودجه است.

خطیب نماز جمعه جاجرم با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه است تصریح داشت: دشمن می داند که دانشگاه مولد ساخت نیروهای کشور است به خاطر همین به دنبال جدا کردن دانشجویان از اسلام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از دانشگاه ها موضوعاتی مطرح می کنند که بر علیه دین مبین اسلام است ابراز داشت: مسئولین نباید اجازه بدهند که دانشگاه لانه ای برای اجرای سیاست های دشمنان شود.

حجت الاسلام محمد موسوی با تاکید براینکه هر برنامه ای که با اسلام منطبق نباشد آن کار مورد قبول نیست افزود: دانشگاه ها باید درآن معنویت و دین باشد تا خروجی آن متخصص متعهد باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به بهانه های مختلف می خواهد به مسلمانان مخصوصا جوانان لطمه بزند گفت: دشمنان در خارج از کشور می خواهد اسلام هراسی و در داخل کشور اسلام زدایی کنند.

موسوی گفت: یکی از علامت هایی که شیعیان ما به آن علامت شناخته می شوند صله رحم است و در این شب های طولانی خوب است که به صله رحم و نماز شب خواندن گذرانده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها