خبرهای داغ:
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوا ؛

مردم زلزله زده سپاه را ناجی خود میدانند

سرهنگ رضا خزائیان :مردم زلزله زده روستاهای سرپل ذهاب سپاه را ناجی خود میدانند.
کد خبر: ۸۹۶۲۹۳۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار رضا خزائیان مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت :استان گلستان به عنوان سه پایلوت کلینیک سیار دامپیزشکی در مناطق زلزله زده به همراه تجهیزات دامپیزشکی  حضور پیدا کرد وکارشناسان بسیج  از نزدیک با دامداران صحبت کردند و توصیه های بهداشتی را مطرح کردند.

وی درادامه افزود :از اساتید زراعت و کشاورزی نیز در این مناطق بهره بردیم که برنامه ای مدون را برای کشت در دوسل آینده برای این مناطق (روستاهای تحت پوشش سپاه نینوا) در نظر خواهیم گرفت.

خزائیان مشکل اصلی دامداران منطقه را کاستی دروجود آغول برای دامداران عنوان کرد و گفت :بیشتر مشکل دامداران کاستی برای آغول برای گوسفندان و دام های سنگین روستائیان است و همچنین برای علوفه  که البته زیاد با مشکل روبرونیستند.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوا در ادامه اذعان کرد :تمام اقدامات توسط سپاه انجام شده بعضی از مسئولین دولتی مه همراه ما در منطقه حضور پیدا کردند حتی اسم روستاها را بلد نبودند.

وی برخورد مردم را با برادران سپاه و بسیج بسیار صمیمانه و گرم عنوان کرد و گفت :برخورد مردم با برادران سپاه وبسیج بسیار دوست داشتنی است و حتی برادران سپاه را به عنوان ناجی خود قلمداد میکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار