خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی عنوان کرد:

امروز، گفتمان بسیجی تا دل دشمن نفوذ کرده است/تمامی فرق و مذاهب در زیر پرچم تفکر بسیجی حضور دارند

معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با بیان اینکه تفکر بسیجی آرمان امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری را به پیش می برد، گفت: امروز این گفتمان تا دل دشمن نفوذ کرده که دشمن نیز از این موضوع احساس خطر کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ محمد رضا شجاع، معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در جمع اقشار بسیجی استان در شهر بجنورد با گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: تشکل بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران بنیانگذاری شد که امروز این روحیه و فرهنگ بسیجی عالم گیر شده است.

 

شجاع افزود: اگر این تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی در این نظام شکل نمی گرفت، چه بسا ایران نیز وضعیتی بحرانی و نابسامان همانند برخی دیگر از کشور ها را می داشت.

وی تصریح کرد: این قدرت تفکر و فرهنگ بسیجی است که این کشور را حفظ کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز، بسیجان در عرصه های مختلفی شامل عرصه خدمت، تولید قدرت، مقابله با نفوذ و توطئه های دشمن میدان دار شده اند و به خوبی انجام وظیفه می کنند.

معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: امروز، تفکر و روحیه بسیجی، فرمول دفاع همه جانبه است و این فرمول در تمامی فضاهای جنگ، صلح، پیشرفت و آبادانی انجام خدمت می کند که سایه تهدید را از سر این کشور دور کرده و برای آرزوهای دشمن گورستانی ساخته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان طی 38 سال گذشته هر چه داشتند، بکار بستند تا ایران را نابود کنند، عنوان کرد: با این وجود، امروز شاهد هستیم که تفکر بسیجی دشمنان را به آخر خط رسانده است.

وی با تصریح بر این مطلب که تفکر و فرهنگ بسیجی برای کشور، تولید قدرت می کند، اظهار کرد: امروز از سایه این تفکر، داریم در عرصه بین المللی در تراز با قدرت های جهانی حرکت می کنیم.

سرهنگ شجاع تصریح کرد: امروز میزهای سیاسی بدون حضور ایران برگزار نمی شوند.

وی همچنین به داعش نیز اشاره کرد و گفت: داعش برای نابودی ایران و مقاومت اسلامی تشکیل شد و از 60 کشور به آن نیرو تزریق می شد، با این وجود، در سایه تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی دنیا شاهد شد که چگونه وعده صادق مقام معظم رهبری سرانجام تحقق یافت و داعش نابود شد.

وی همچنین یادآور شد: امروز اسرائیل نیز در کنار دریای مدیترانه زندانی شده است و در حال حاضر شاهد هستیم که چگونه اسرائیل دارد تشییع سیاسی می شود.

معاون اجرایی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخن خود با تاکید بر این نکته که امروز نباید در تعامل با دنیا فتیله تفکر بسیجی را پایین کشید، به دیپلمات های ایران توصیه کرد: در مقابل دشمن با گفتمان بسیجی گفت و گو کنید.

وی همچنین با اذعان بر این نکته که گفتمان بسیجی تا دل دشمن نفوذ کرده که دشمن از این موضوع احساس خطر کرده است، اعلام کرد: امروز این گفتمان، تنها به شیعه ختم نمی شود بلکه دیگر فرق و مذاهب را نیز در زیر پرچم خود وارد کرده است.

وی افزود: امروز فرق و مذاهب مختلف از گوشه گوشه دنیا از نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی این گفتمان را مطالبه می کنند تا در سرلوحه خود قرار دهند.

سرهنگ شجاع در خاتمه عنوان کرد: امروز باید برای ظهور امام زمان سرباز تربیت کنیم زیرا دنیا تشنه عدالت مهدوی و گفتمان ظهور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها