خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

امروز دشمنان به دنبال انحراف اسلام از مسیر اصلی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: امروز دشمنان با استفاده از تمام ابزارها و شبکه‌های مجازی دست به کار شده‌اند تا اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند اما امر به معروف همانند سدی محکم و استوار جلوی آنها ایستاده است و دفاع می کند.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۱۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

امروز دشمنان به دنبال انحراف اسلام از مسیر اصلی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به بحث امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین خود بزرگ‌ترین  امر به معروف است چراکه مسلمانان بسیاری از  کشورهای مسلمان وغیرمسلمان در این راهپیمایی بزرگ شرکت می‌کنند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش عظیم نسبت به هدف امام حسین(ع) که خود بزرگ‌ترین و پیشتازترین معروف در جهان از اول دنیا تا  آخر دنیا است، آشنا می‌شوند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: امروز دشمنان با استفاده از تمام ابزارها و شبکه‌های مجازی دست به کار شده اند تا اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند اما امر به معروف همانند سدی محکم و استوار جلوی آنها ایستاده است و دفاع می کند.

وی عنوان کرد: تنها راه نجات جامعه از این همه ظلم پیاده کردن امر به مهروف و نهی از منکر است چراکه می‌تواند دنیا را نجات دهد.

قربانی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید ار ابتدایی‌ترین مراکز علمی یعنی مدارس شروع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات