خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج و با موضوعات امر به معروف و نهی ازمنکر، حجاب و عفاف و نماز در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۸۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

برگزاری مسابقه نقاشی به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: مسابقه نقاشی با موضوعات امر به معروف و نهی ازمنکر، حجاب و عفاف و نماز در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ  امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه این فریضه واجب در جامعه و همچنین اهمیت جایگاه نماز و حجاب و عفاف در دین مبین اسلام  و با هدف تولیدات محتوایی و هنری در این راستا  کانون بسیج هنرمندان با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اقدام به برگزاری این مسابقه در هفته بسیج کرده است .

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم و در رده های مختلف سنی آزاد بوده و  علاقمندان باید آثار خود را با تکنیک مداد رنگی، آبرنگ و گواش تا روز یکشنبه 5 آذر ماه سال جاری به محل کانون بسیج هنرمندان، امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا آموزشگاه‌های آزاد  هنری نگارستان راز، آفرینش، شفق و اسکیس تحویل دهند .

وی خاطرنشان کرد : مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور مسئولان شهرستانی روز دوشنبه 6 آذر ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار و از تولید کنندگان آثار برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

بحیرایی یادآور شد: همچنین نمایشگاهی از 6  آذر ماه به مدت 10 روز شامل  آثار شرکت کننده در مسابقه در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات