خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا دشمن و سردمدار اصلی استکبار جهانی است که بر مردم مظلوم جهان می تازد، گفت: کشور و انقلاب ما بیمه شهدا است و آمریکا نمی‌تواند انقلاب را بلرزاند .
کد خبر: ۸۹۴۵۷۶۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

آمریکا سردمدار اصلی استکبار جهانی/ آمریکا نمی‌تواند انقلاب را بلرزاندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در یادواره شهدای روستای گیل‌آباد شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۱۴ شهید این روستا با اشاره به برگزاری باشکوه همایش اربعین حسینی اظهار داشت: امروز این همایش مدیون مظلومیت اباعبدالله الحسین(ع) است و این لبیک‌ها حماسه‌ای ۲۰ میلیونی از سراسر جهان را خلق کرده است.

وی افزود: پیروزی خون بر شمشیر در واقعه عاشورا، احیای امر به معروف و نهی از منکر، زیر بار ظلم و ستم نرفتن و مظلومیت امام حسین(ع) از درس‌های این واقعه مهم و تاریخی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زیر بار ظلم و ستم نرفتن یعنی همان جمله تاریخی امام حسین(ع) که در روز عاشورا فرمودند «هیهات من الذله»، بنابراین هرکجا ظلم و ستمی بود زیر بار آن نروید.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر در زمان امام حسین(ع) یزید بر مردم ستم روا می‌داشت امروز آمریکا دشمن و سردمدار اصلی استکبار جهانی است که بر مردم مظلوم جهان می تازد.

آزادیخواه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) گفت: ایشان فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و این نااهلان و جاسوسان داخل کشور کسی مثل بنی صدر و کسانی هستند که به کشور آسیب می‌رسانند وگرنه کشور و انقلاب ما بیمه شهدا است و آمریکا نمی‌تواند انقلاب را بلرزاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات