خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: وحدت جهانی و اتحاد بین تمام ملت‌ها از مهمترین درس‌های همایش اربعین حسینی است که استکبار جهانی از این وحدت ملت‌ها می ترسد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۳۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

وحدت جهانی و اتحاد بین ملت‌ها از مهمترین درس‌های همایش اربعین حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه فاطمه الزهرا(س) با اشاره به همایش اربعین حسینی بیان داشت: در طول زندگی انسان‌ها حوادث و رخدادهای تاریخی به وجود می‌آید که انسان‌ها از این حوادث تاریخی درس می‌گیرند و یکی از آن حوادث تاریخی همایش اربعین حسینی است که درس‌ها و عبرت‌های بسیاری در آن نهفته شده است .

وی افزود: انسان‌ها با قوه تفکر و تعقل که خداوند باری تعالی در وجودشان نهاده است و با این قوه تعقل از حیوانات متمایز شده باید به این درس‌ها و عبرت‌ها بیندیشند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: صبر و تحمل بر ناملایمات، ایثار، شجاعت، مقاومت در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، برپایی نماز، احیای امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی، ایمان به خدا، وحدت جهانی، گام برداشتن در مسیر اهل بیت(ع)، پیروزی حق بر باطل، وابسته نبودن به دنیا و روحیه استکبارستیزی داشتن از مهمترین درس‌ها و عبارت‌های همایش اربعین حسینی است .

وی ادامه داد: وحدت جهانی و اتحاد بین تمام ملت‌ها از مهمترین درس‌های همایش اربعین حسینی است که استکبار جهانی از این وحدت ملت‌ها می ترسد و امیدواریم این وحدت جهانی زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد .

شیرزادی در ادامه اظهار داشت: از قبل از انقلاب اسلامی آمریکا به عنوان سردمدار دشمنان این انقلاب و نظام بوده است و هیچ دوستی بین ایران و آمریکا نبوده و نخواهد بود و در بیانات مقام معظم رهبری بارها شنیده اید که می‌فرمایند به آمریکا دلخوش نکنید و آمریکا شیطان بزرگ است .

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پایگاه نظامی در آمریکا است، گفت: کشورهای همسو با آمریکا هیچ نفعی نمی‌برند و ایران چون از آمریکا و سیاست‌های او حمایت نکرده سال‌ها است که با توطئه‌های مختلف قصد براندازی نظام و انقلاب و ملت ایران را دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: حمایت از شاه، تربیت ساواک، تاسیس لانه جاسوسی آمریکا در ایران بعد از انقلاب، مصادره اموال ایران، حمله طبس، کودتای نوژه، حمایت از صدام، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، حمله به کشتی‌ها و سکوهای نفتی، حامی منافقین، تحریم‌های ظالمانه و حمایت از عوامل فتنه ۸۸ از جمله توطئه‌های آمریکا و یا حمایت‌های بی جای آمریکا بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات