خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

حل اکثر مشکلات جامعه در گرو عمل به امر به معروف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: حل اکثر مشکلات جامعه در گرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، چراکه اگر این فریضه الهی به صورت درست در جامعه پیاده شود جامعه‌ای سرشار از معنویات و قوانینی درست در جامعه به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۹۴۹۵۰۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

حل اکثر مشکلات جامعه در گرو عمل به امر به معروف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام رضا(ع) وبا اشاره به مقوله امر به معروف ونهی از منکر بیان داشت: تمام امامان ما حتی پیامبران هم امر به معروف را مقدم‌تر از تمام کارها می‌دانستند و آن را از اهم کارها می‌شمردند و در اولویت قرار می دادند.

وی ادامه داد: حل اکثر مشکلات جامعه در گرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، چراکه اگر این فریضه الهی به صورت درست در جامعه پیاده شود جامعه‌ای سرشار از معنویات و قوانینی درست در جامعه به اجرا در می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) فرمود هدف قیام من امر به معروف و نهی از منکر است یعنی تمام اعمال در مقابل امر به معروف ناچیز است.

وی عنوان کرد: نکته مهم و اساسی این است که کسی که امر به معروف می کند خود باید عامل به آن باشد تا در شخص دیگر نیز اثر داشته باشد.

قربانی خاطرنشان کرد: امید است روزی برسد که آیه امر الهی روز به روز بیشتر در جوامع بشری پیاده شود تا بشر از این همه فلاکت نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار