خبرهای داغ:

مانور پدافند غیرعامل در اسفراین برگزار شد

به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي مانور پدافند غیرعامل با محوریت مدیریت بحران و امداد و نجات در دبیرستان دکتر حسابی شهرستان اسفراین برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۴۳۳۵۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

 

به گزارش خبرگزاري بسيج؛ به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي  مانور پدافند غیرعامل با محوریت مدیریت بحران و امداد و نجات در دبیرستان دکتر حسابی شهرستان اسفراین برگزار شد .

این مانور با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با اصول پدافند غیرعامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و خدماتی شهرستان با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای امدادی در دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی اسفراین برگزار شد .

یگان های امدادی و نیروهای امداد رسان، توانمندی های خود را در حوادث به نمایش گذاشتند و با پخش آژیر و با وقوع انفجارها و ایجاد آتش، نیروهای آتش نشانی، هلال احمر به اطفای حریق، امداد و کمک های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی پرداختند .

امام جمعه اسفراین در جمع دانش آموزان آسیب‌پذیری مردم را در حوادث ، یک آسیب جدی دانست و افزود: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که مردم در مواقع بحرانی کمک کنند تا امدادگران و مسئولین ذی‌ربط بتوانند اقدامات کمک‌رسانی و امداد را انجام دهند .

حجت الاسلام قدیر محمدیان گفت : هیچ فرهنگی در جامعه نهادینه نمی‌شود مگر اینکه از مدرسه و با دانش آموزان شروع شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها