خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان:

وظیفه ما دور کردن خانواده از محوریت آسیب‌های رسانه‌ای‌ است

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: در این وضعیت شکننده که تمرکز دشمن روی خانواده به عنوان سلولی‌ترین رکن این بحث است ما وظیفه داریم خانواده را از محوریت آسیب‌های رسانه‌ای‌ دور کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

وظیفه ما دور کردن خانواده از محوریت آسیب‌های رسانه‌ای‌ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثار گران استان همدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده با اشاره به آخرین وضعیت سیاسی منطقه و جهان و تلاش بی وقفه دشمن در حوزه رسانه به منظور اغواگری در اذهان مخاطبان برای تاثیرپذیری آنان بیان داشت: متاسفانه امروز در حوزه رسانه‌های دیداری و شنیداری یک نوع اعتیاد پله‌ای به وجود آمده است.

وی افزود: کاربر در این حوزه با آنچه می‌بیند و مشاهده می‌کند اقناع نمی‌شود و همواره تلاش می‌کند زمان و وقت بیشتری را در شبکه‌ها تلف کند چراکه در فضای رسانه‌ای دائم عطش بیننده در حال فزونی است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که عدد شبکه‌های فارسی زبان خارجی که نقش دایه‌های مهربان‌تر از مادر را برای جوانان ما بازی می کنند به سه رقمی رسیده است در حالی که عدد شبکه‌های ما هنوز دو رقمی است.

وی تأکید کرد: در این وضعیت شکننده که تمرکز دشمن روی خانواده به عنوان سلولی‌ترین رکن این بحث است ما وظیفه داریم خانواده را از محوریت آسیب‌های رسانه‌ای‌ دور کنیم.

امیری یادآور شد: به عنوان مثال متوسط ساعت دیدن تلوزیون در کشور ما قریب به 4.5 ساعت است و به عبارتی برخی 2 ساعت و برخی 7 ساعت تلوزیون می بینند که این واقعا خطرناک است؛ در کشورهای دیگر اتاقی تعبیه شده است به نام اتاق T.v room  به معنای اتاق تلوزیون که در محدودیت و دور از دسترس است اما در کشور ما متاسفانه سبک زندگی به گونه‌ای است که چینش دکوراسیون منزل به سمت تلوزیون است حتی بانوان خانه‌دار نیز طوری آشپزی می‌کنند که بتوانند تلویزیون را همزمان ببینند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده‌ها عنوان کرد: این در حالی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند کانون خانواده، سلول اصلی و هسته اصلی در بافت عظیم جامعه و کشور است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان خاطرنشان کرد: دشمن طعم محبت‌های کاذب و خیالی ایجاد می‌کند و ذائقه مردم را تغییر داده تا به اهداف خود برسد و طعم اصلی محبت را که میراث‌داران مسلمانان جهان هستند در ماتم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات