برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و با حضور مسئولین بخش و اداره آموزش و پرورش منطقه خانمیرزا صبحگاه مشترک در واحد مقاومت ارشاد آلونی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری٬ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و با حضور مسئولین بخش و اداره آموزش و پرورش منطقه خانمیرزا صبحگاه مشترک در واحد مقاومت ارشاد آلونی برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام کریم پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه لردگان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای دانش آموز و با اشاره با شهادت شهید دانش آموز حسین فهمیده فرمودند: حسین فهمیده با الهام از شهادت حضرت قاسم و علی اکبر(علیهم السلام) به شهادت رسید .

وی افزود: دفاع از ارزشهای اسلامی ، دفاع از ولایت و ارزشهای الهی باعث شد جوانان و نوجوانان ما در 8 سال دفاع مقدس جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

این مقام مسئول با اشاره به جمله تاریخی امام (ره) که فرمودند : رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که ارزش آن از صدها زبان و قلم بزرگتر است بیان داشت: شما دانش آموزان باید به این ایام افتخار کنید و قدر این ارزش‎ها را بدانید 36 هزار دانش آموز درس خوان ، ولایت مدار و متعهد و متدین شهید شدند تا ارزشهای اسلامی را حفظ کنند.

کریم‌پور خاطر نشان کرد : دانش آموزان ما در این زمان با هوشیاری و اندیشه انقلابی در برابر استکبار جهانی ایستاده و با مشتهای گره کرده و مثل همیشه ندای« مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار