خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

ادبیات عاشورا؛ نهادینه کردن فرهنگ بصیرت و احیای تفکرات اسلامی

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ادبیات عاشورا نهادینه کردن فرهنگ بصیرت و به روز شدن جامعه، سلامت نفس و احیای تفکرات اسلامی و فرایض دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۷۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

ادبیات عاشورا نهادینه کردن فرهنگ بصیرت و احیای تفکرات اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در همایش بزرگ گنجینه‌های سرخ که با محوریت سازمان بسیج ادارات سپاه ناحیه فامنین با حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهر فامنین برگزار شد، بر اهمیت هوشیاری و آگاهی تمام مدیران در عرصه‌های بصیرتی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرب شستی که دشمنان قسم خورده این نظام در پیروزی انقلاب اسلامی از مردم با عظمت و امام (ره) خورده‌اند، افزود: دشمنان برای جبران این امر یک جنگ جهانی را علیه ملت مظلوم ایران شکل دادند که یکی از ترفندهای آنان برای کند کردن روند پیشرفت انقلاب بود.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: دشمنان این انقلاب با تجمع تمام نیروهای خود و تجهیز تمام عیار ارتش بعثی صدام، وی را برای هجوم به این آب و خاک تشویق و ترغیب کردند و از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نکردند.

وی در ادامه با تبیین وضعیت ایران در آغاز جنگ تحمیلی عنوان کرد: امدادهای الهی یاری‌گر ملت ایران در جنگ تحمیلی بود.

امیری ابراز داشت: در چنین شرایط نابسامانی رهبری سیاسی‌گونه امام خمینی(ره) و تبعیت مردم قهرمان ایران نوعی پیوستگی زیبا را پدید آورد که آن مقاومت جانانه در مقابل دشمن شکل گرفت.

وی با اشاره به تعبیر نشدن خواب صدام در تسخیر ایران اسلامی، همت بلند مردم را سپری مقاوم در پیروزی ملت دانست و گفت: از هم پاشیدن ماشین جنگی دشمن کاری بی نظیر و عاشورایی بود.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تبیین وضعیت منطقه و کردستان عراق همه‌پرسی را رفتای غیر حرفه ای از سوی حاکمان اقلیم با محوریت اسرائیل و اذناب آنان دانست و افزود: مسئولین و همسایگان اقلیم باید هوشیار باشند، چنانچه بی بصیرتی با آنان همراه شود شکل‌گیری فتنه‌ای جدید محتمل خواهد بود.

وی ادامه داد: بعید نیست با فروپاشی تکفیر در منطقه، نوعی دیگر از آنارشیسم با هدف ضربه زدن به زیرساخت‌های منطقه توسط سناریوهای دشمن عملیاتی شود که چنانچه مردم و مسئولین کشورهای همسایه با آمادگی عمل کنند این توطئه شوم نیز نقش بر آب خواهد شد.

امیری با بیان جایگاه ادبیات عاشورا تأکید کرد: ادبیات عاشورا نهادینه کردن فرهنگ بصیرت و به روز شدن جامعه، سلامت نفس و احیای تفکرات اسلامی و فرایض دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر است و مجهز شدن به علم عاشورا لازمه هر حرکتی پیش‌برنده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات