خبرهای داغ:
همایش بصیرتی کارمندان خواهر بسیجی ادارات کل همدان به مناسبت سالگرد شهید «همدانی» و با هدف حفظ و انسجام در ارتقاء آمادگی های جمعی و روحی بسیجیان در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

همایش بصیرتی کارمندان خواهر بسیجی ادارات همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بصیرتی کارمندان خواهر بسیجی ادارات کل همدان به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد سردار شهید «همدانی» و با هدف حفظ و انسجام در ارتقاء آمادگی های جمعی و روحی بسیجیان در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «همدانی» اظهار داشت: شهید همدانی مجاهد در راه حق بود.

سرهنگ احد امیری با اشاره به اخلاق کارمندی در حل مشکل ارباب رجوع اظهار داشت: امروز رفتاری در بین ما رواج پیدا کرده که به صراحت در برخی مواقع جواب تند به ارباب رجوع می‌دهیم و می‌گوییم این مشکل شماست در حالی که این فرهنگ جزو آموزه‌های دینی ما نیست.

وی افزود: آنچه ما در فرهنگ اهل بیت(ع) داریم سعی و تلاش در حل مسائل و مشکلات مسلمانان است بدون آنکه زحمتی بر دوش آنها بگذاریم.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در فرهنگ اسلام رسم بر این است که اگر کسی برای درخواستی به شما مراجعه کرد باید او را تکریم کرد، تا احساس کوچکی و حقارت نکند.

وی ادامه داد: باید به بهترین وجه ارباب رجوع را مورد تفقد و دلجویی قرار داد تا نیازش باعث سرافکندگی او نباشد و بتواند با احساس عزت و سر بلندی نیازش را بازگو کند.

امیری عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) ابتدا نیاز کسی را که به ایشان مراجعه می‌کرد، برطرف می‌کردند و سپس او را مورد تکریم قرار می دادند و پذیرایی می‌کردند و این امر باید در ادارات ما سکه رایج شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات