خبرهای داغ:
جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت و توان در مقابل جبهه حق ایستادگی می‌کنند و از تمام ابزار های فرهنگی و نظامی خود برای جلوگیری از صدور فرهنگ ناب محمدی و ایجاد مانع استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۶۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

دشمنان با تمام توان به دنبال جلوگیری از صدور فرهنگ ناب محمدیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در آیین معارفه جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان و فرمانده تیپ 32 انصار بیان داشت: حادثه عاشورا تداعی جبهه حق و باطل است.

وی افزود: این تلاش جبهه باطل از زمان خلقت بشرو از زمان صدر اسلام با بعثت پیامبر اکرم(ص) و با هدف از بین بردن ندای حق شکل گرفت و تا امروز ادامه دارد.

جانشین بازرسی کل سپاه تصریح کرد: دشمنان امروز با تمام قدرت و توان در مقابل جبهه حق ایستادگی می‌کنند و از تمام ابزار های فرهنگی و نظامی خود برای جلوگیری از صدور فرهنگ ناب محمدی و ایجاد مانع استفاده می‌کنند.

وی در ادامه اضاقه کرد: دشمنان درصدر اسلام انحراف را به حدی رساندند که حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) در مقابل این انحراف ایستاد و همه خاندان خود را برای احقاق حق نثار اسلام کرد.

سردار مهدوی نژاد بیان داشت: امروز نیز شهدای مدافع حرم با تأسی از امام شهیدان(ع) در دفاع از جبهه مقاومت از تمام هستی خود که همان جانشان است، می‌گذرند تا ادامه دهنده راه پاک حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باشند.

وی گفت: امروز نام ایران اسلامی در سرتا سر دنیا می درخشد و ملجأ و پناه مظلومین در دنیا شده و این الگو شدن ایران اسلامی آمریکا و ایادی آن را عصبانی کرده است و از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند.

در پایان این مراسم احکام مسئولیتی جانشین سپاه استان و فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) توسط امام جمعه استان همدان اعطا شد و سردار فرجی به عنوان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سرهنگ بهاریان به عنوان فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات