خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یک شهرستان زلزله‌خیز است که باید مقاوم سازی لازم در ساخت و سازهای ما به خصوص مدارس، مکان‌های درمانی و بهداشتی و امنیتی جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۱۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

باید مقاوم‌سازی لازم در ساخت و سازهای نهاوند جدی گرفته شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با تسلیت جان باختن هموطنان در زلزله کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان نهاوند یک شهرستان زلزله‌خیز است که باید مقاوم سازی لازم در ساخت و سازهای ما به خصوص مدارس، مکان‌های درمانی و بهداشتی و امنیتی جدی گرفته شود.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی باید با کنترول ناظران نسبت به نظارت ناظران ساختمان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در 6 ماه دوم سال باید مناسب سازی در سطح مدارس به سبب جامعه هدف که معلولین عزیز هستند انجام گیرد.

وی گفت: اگر به صورت پایلوت چندین خیابان و پیاده رو برای عبور این اقشار باشد بهتر است و باید در سطح خیابان ها سعی کنیم رفاه حال معلولین و جانبازان حفظ شود.

حمیدوند افزود: شهرداری های تابعه شهرستان در صدور پروانه های ساختمانی نکات مربوط به مناسب سازی را مد نظر داشته باشند و خیلی راحت از مشکلات معلولین گذر نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات