خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج جاجرم:

دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و مکتب حسینی است

محمد نیا جانشین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج جاجرم از برگزاری 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان جاجرم خبر داد و افزود :این برنامه ها در بخش های سنخواست و شوقان  با شعار محوری من انقلابی ام برگزار می شود .
کد خبر: ۸۹۲۳۶۶۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد نیا جانشین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج جاجرم از برگزاری 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان جاجرم خبر داد و افزود :این برنامه ها در بخش های سنخواست و شوقان  با شعار محوری من انقلابی ام برگزار می شود .

محمد نیا با اشاره به برگزاری یادواره شهدا افزود :برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در بخش سنخواست به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد : از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس رژه خودرویی، صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا ، غبار روبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مهر ، استقبال از دانشجویان جدید الورود است.

محمدعلی صاحبی معاون فرماندار جاجرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس بیانگر شهادت ها و ایثار گری های  عزیزانی است که در ۸سال جنگ تحمیلی از کشورمان دفاع کردند .

صاحبی افزود :دفاع مقدس نشات گرفته از عاشورا و مکتب حسینی است بنا براین لازم است فرهنگ ایثارگری و شهادت را به نسل های آینده آموزش دهیم و آن ها را با این فرهنگ مقدس آشنا کنیم تا جوانان ما و نسل آینده در همین چهار چوب حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها