خبرهای داغ:

بیانیه دهمین مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ

بیانیه دهمین مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ در حضور مسئولین و بسیجیان این شهرستان قرائت شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

بیانیه دهمین مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، دهمین مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ با موضوع اعتیاد و پاکسازی مناطق آلوده و با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

متن بیانیه این مجمع به شرح ذیل است:

«خداوند بزرگ را شاکریم که حیات ما را در زمانی قرار داد تا در سایه ارزش‌های اسلامی و انسانی که امام (ره) آن را بنیان نمود و شهیدان با نثار خون خود موجب بالندگی آن شدند، زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشیم در زمانی که اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ و نزاع بوده و امنیت آنها به مخاطره افتاده است ایران اسلامی سرافراز و قدرتمند و با کم‌ترین حاشیه ناامنی به عنوان بزرگ‌ترین قدرت منطقه چشم جهانیان را به خود معطوف داشته و آنها را مبهوت نموده است.

ما این افتخار را هدیه‌ای الهی در پرتو رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت ایشان و از خودگذشتگی و شهادت طلبی جوانان و غیورمردانی می‌دانیم که در آن سوی مرزها به مقابله با دشمن زبون برخاسته‌اند.

هم اکنون که به لطف خدا توفیق حاصل شد تا دهمین مجمع بسیج شهرستان را برگزار نماییم ضمن تقدیر و تشکر از همـه عزیزانی که با حضـور خود زینت‌بخش این مجلس و محفل شده اند و با تشکـر از مسئولین محتـرم شهرستان خصوصا ریاست محترم مجمع، اقشار، کارگروه‌ها، نخبگان، فرماندهان محترم حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت؛ نکاتی چند را متذکر می‌شویم.

آنچه مسلم است دشمن هرگز دست از دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی بر نخواهد داشت و از هر گزینه‌ای برای مقابله با انقلاب استفاده خواهد کرد؛ امروز که گزینه نظامی قدرت لازم را برای مقابله با نظام ندارد دشمن با تهاجم فرهنگی قصد زمینگیر کردن انقلاب را دارد، که اگر مسئولین و مردم ما غفلت کنند چـه بسا دشمـن در این میـدان پیروز گردد، امـروز جوانان ما آماج تیـرهای زهرآگین  دشمنان قسم خورده انقلاب هستند که آسیب‌های ناشی از آن می‌تواند اصالت انقلاب را خدشه‌دار کند. یکی از راه‌هایی کـه دشمن به آن روی آورده رواج اعتیاد و دسترسی آسان به مواد مخدردر بین جوانان است.

مجمع بسیج شهرستان فرصتی ارزشمند است تا مطالبی را با مردم درمیان بگذاریم که برای مقابله با اعتیاد و حل این مشکل کارگشا باشد. لذا ما بسیجیان شهرستان کبودراهنگ ضمن تقدیر وتشکراز زحمات همه مسئولین از دست‌اندرکاران این امر درخواست داریم:

  • نیروی انتظامی همچون گذشته نسبت به برخورد قاطع و اقدام عملی در خصوص فروشندگان مواد مخدر و سلب آرامش از آنها اقدام نماید.
  • دادگستری محترم شهرستان نسبت به صدور احکام بازدارنده علیه عاملین توزیع مواد مخدر دستگیر شده در سطح شهرستان اقدام نماید.
  • شورای اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه شهرستان نسبت به برگزاری جلسات هم‌اندیشی در سطح روستا و شناسایی و معرفی عاملین توزیع مواد مخدر به نیروی انتظامی اقدام نمایند.
  • با توجه به نزدیکی ایام محرم و حضور گسترده مردم در مساجد و تکایا از روحانیت معظم مستقر در شهرستان استدعا دارد نسبت به روشنگری و تبیین آسیب‌های مواد مخدر اقدام نمایند.

در پایان از تمام نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان درخواست داریم راهکارهای درست مبارزه با مواد مخدر را احصاء و با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان به مبارزه با این پدیده شوم استعماری برخیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات