خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان:
رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که بسیج را مقابل مردم قرار دهد، گفت: بسیج با شناسایی مشکلات مردم به دنبال مطالبه آن از مسئولان بوده و زبان گویای مردم است.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۱۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

بسیج زبان گویای مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هشتمین اجلاس مجمع عالی بسیج استان همدان امروز با حضور مسئولین استانی، روحانیون، نخبگان، فرماندهان سپاه استانی و نواحی، پیشکسوتان، ایثارگران، بسیجیان و اعضا و کارگروه‌های مجمع عالی بسیج در سالن همایش مجتمع انصار برگزار شد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان در این مجمع اظهار داشت: تلاش دشمن بر این است که بسیج را مقابل مردم قرار دهد، درحالی که بسیج از مردم بوده و جدای از آنها نیست.

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل افزود: بسیج با شناسایی مشکلات مردم به دنبال مطالبه آن از مسئولان بوده و زبان گویای مردم است.

وی با تأکید بر مدیریت جامعه بر اساس اخلاق و وجدان گفت: تعالیم اخلاقی باید تبدیل به قانون شوند تا در جامعه اثربخشی داشته باشند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان با تأکید بر مسجدمحوری تصریح کرد: همه اقشار جامعه باید از مساجد استفاده کنند و همه سلایق در مساجد حضور یابند.

وی با بیان اینکه مساجد باید مردمی اداره شوند، خاطرنشان کرد: حضور همه مردم در مساجد از هر قشر و تفکری در اثربخشی تصمیمات مؤثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات