خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد

برگزاری جشن ولایت علوی در بقاع متبرکه همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه ۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان همدان امسال مجری طرح جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» هستند، گفت: امسال و همزمان با دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برنامه های متنوعی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۸۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

اجرای جشن ولایت علوی در بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد کاروند در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «مهر تحصیلی» خبرداد و افزود: امسال و در آستانه سال تحصیلی بسته های مهر تحصیلی در بین ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت استان همدان توزیع می شود.

وی بابیان اینکه این بسته ها نیازهای دانش آموزان نیازمند به لوازم التحریر را برای مدت ۶ ماه رفع می کند، عنوان کرد: توزیع لوازم التحریر با اولویت دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت انجام می شود.

کاروند با بیان اینکه طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات واقفین خیراندیش اجرا می شود، گفت: این طرح در شهرستان های ملایر، اسدآباد، نهاوند، کبودراهنگ و همدان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۳ سال پیش آغاز شد، گفت: این طرح برای نخستین بار در این وسعت در استان همدان اجرا می شود.

وی همچنین با بیان اینکه ۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان همدان امسال مجری طرح جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» هستند، گفت: امسال و همزمان با دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برنامه های متنوعی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این ویژه‌ برنامه‌ها با هدف ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و فرهنگ غدیر، ایجاد فضای جشن و سرور و شادی در ایام اعیاد اسلامی و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند معرفی شخصیت امام علی(ع) به عنوان الگوی حقیقی مسلمانان جهان، معرفی و تبیین جایگاه والای امامت و ولایت، فراهم کردن بستر مناسب برای افزایش بصیرت و تفکر ولایی را از اهداف برگزاری این جشن ها در بقاع متبرکه استان همدان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات