خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:

برگزاری بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود

سرهنگ پاسدار دامغانی در جلسه برنامه ریزی واقعه غدیر شهرستان شاهرود گفت: بازخوانی واقعه غدیر همانند پنج سال گذشته به همت هنرمندان در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در نشست برنامه ریزی بازخوانی واقعه غدیر با حضور معاونت های سپاه ناحیه شاهرود در اتاق جلسات این ستاد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ناب اسلامی و وقایع مهم تاریخی اظهار کرد: بازخوانی واقعه غدیر در سه شهرستان سرخه، گرمسار و شاهرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: دشمن امروز تضعیف اعتقادات و ابتذال فرهنگی را در دستور کار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته تا از این بستر به نحوه مقتضی استفاده نماید.

دامغانی خاطر نشان کرد: باخوانی واقعه غدیر در تعمیق باورها و اعتقادات ملی و مذهبی ما نقش مهمی دارد و باید در این راستا تلاش کنیم و با رویکرد بنیه اعتقادی قوی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: اگر ما در این زمینه فعال نباشیم اثرگذاری این برنامه ها تضعیف می شود و آنها می خواهند اعتقادات ما را کم اثر و بی اثر کنند و اهمیت کار غدیر از جنس است و باید از هنر در این راستا استفاده لازم را نمود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری این برنامه در حرم شهدای گمنام شاهرود گفت: باید تلاش کنیم با توجه به وقت باقی مانده همه پتانسیل و نیروی خود را انجام دهد و باید اطلاع رسانی در این زمینه به خوبی انجام دهد و کمیته ها کار خود را به خوبی انجام دهند.

دامغانی با بیان اینکه کار نرم افزاری این طرح با بسیج هنرمندان است بیان کرد: بسیج هنرمندان کارهای سناریو و نمایش گردانی را انجام می دهند و امسال تلاش شده به گونه ای متفاوت تر این بازخوانی انجام شود تا برای بیننده تارگی داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد مسئولین کمیته ها برنامه های ابلاغی را پیگیری نمایند و در این زمینه گزارش کار خود را به مدیر اجرایی کار ارائه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار