خبرهای داغ:

تجدید میثاق فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با شهدا

فرمانده جدید و اعضای شورای ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با حضور در محل گلزار شهدای شهر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اعضای شورای ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با حضور در گلزار شهدای شهر با شهدا و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام یغموری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد عنوان کرد: اکنون مسئولین می بایست با رهنمود ساختن نقشه ی راه شهداء در عمران و آبادانی کشور ایران اسلامی تمام توان خود را بگذارند تا شرمنده شهداء نشویم .
حجت الاسلام یغموری با اشاره به از خود گذشتگی  و ایثارگری شهداء، افزود: خانواده های شهیدان والامقام همواره در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی و بین المللی نشان داده اند که با تمام توان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند. خانواده های معظم شهدا سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت شهید حججی، ادامه داد:  این شهید والا مقام حجت خدا بر ما بود، ما باید قدر شهدا را بدانیم و آنها را برای تمام مراحل زندگی خود الگو قرار دهیم.

در ادامه مراسم سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بجنورد تصریح کرد: شهیدان چراغ راه هدایت تمامی آحاد اقشار جامعه هستند و حضور در کنار خانواده این عزیزان در واقع تجدید بیعتی دوباره میان دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و آرمان های این شهیدان سرافراز ایران اسلامی است.

فغانی همچنین افزود: خون شهدا باعث هویت بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران شد و امروز همه مسئولین وظیفه داریم تا با خدمت خالصانه به مردم مقام شهدا را پاس بداریم و ادامه دهنده راه و هدف آنان باشیم.

وی اضافه کرد: عزت و توسعه روزافزون ملت ایران اسلامی نیز با اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی گره خورده است، در پایان این مراسم کارکنان ناحیه  با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها