خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

انسان مودب باعث تاثیر مثبت بر دیگران می‌شود

کارشناس مذهبی با اشاره به اهمیت دوستی، گفتار و معاشرت، گفت: انسان مودب باعث تاثیر مثبت بر دیگران می‌شود و این امری روشن و طبیعی است.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۷۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

انسان مودب باعث تاثیر مثبت بر دیگران می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام رضا کیانی در برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین با اشاره به آموزش قرآن در این طرح اظهار داشت: آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری کلاس‌های ورزشی در پایگاه امام حسین (ع) از برنامه‌های خوب این طرح در مهین‌آباد است.

وی در خصوص آموزش نماز و ادب در زندگی فردی واجتماعی گفت: در ابتدا باید دانست که ادب یعنی چه؛ ادب هنری آموختنی است و به عبارتی ادب، تربیت شایسته است خواه مربی پدر و مادر یا استاد باشد.

این کارشناس مذهبی افزود: در اسلام اهمیت زیادی به رعایت ادب فردی واجتماعی داده شده است و امام صادق(ع) فرمود پدرم مرا با سه نکته ادب کرد هرکس با رفیق بد همنشینی کند سالم نمی‌ماند، هرکس که مراقب و مقید به گفتارش نباشد پشیمان می‌شود و هرکس به جای بد رفت و آمد کند متهم می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه در این حدیث مطرح است دوستی و گفتار و معاشرت است، تصریح کرد: انسان مودب باعث تاثیر مثبت بر دیگران می‌شود و این امری روشن و طبیعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات