خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: قران چراغ همیشه فروزان هدایت است و نور این چراغ خاموشی ندارد چراکه برنامه‌ای جامع برای زندگی بشر ارائه کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

قرآن چراغ همیشه فروزان هدایت/قرآن کریم برنامه‌ای جامع برای زندگی بشر استمجتبی شاه‌مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: قرآن چراغ همیشه فروزان هدایت است و نور الهی آن خاموشی ندارد و بسیاری از مردم در طول تاریخ در پرتو این نور مقدس هدایت شده و راه سعادت را پیدا کرده و پیموده اند.

وی ابراز داشت: قرائت روزانه و همیشگی قرآن کریم برای همه مخاطبان آن تاثیرخاصی دارد و این تاثیر با توجه به ظرفیت  مخاطب قرآن متغییر است، بنابراین تاثیراتی که قرآن بر قلب یک عارف و مفسر دارد با فرد عادی یکسان نیست و بهره‌ای که مفسران و علمای قرآنی از این نور الهی می‌برند با فرد عادی برابری نمی‌کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: توجه به قرآن و قرار دادن قرائت قرآن در برنامه روزانه زندگی آنچنان تأثیری در زندگی امروزی ما خواهد داشت که برکات و آثار آن حتی برای کوردلان قابل لمس خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم برنامه‌ای جامع برای زندگی بشر ارائه کرده است، افزود: تلاش دشمنان در بیشتر ادوار تاریخ بر این بوده است که امت اسلامی را از قرآن و عترت جدا کند و اهداف خود را در سایه این تفرقه دنبال کند که به لطف الهی در بیشتر مواقع دچار شکست شده و ناکام مانده است.

شاه‌مرادی ضمن تشریح چگونگی حفظ قرآن کریم در دوران مختلف تاریخی، گفت: نسل جوان و نوجوان ما باید بیش از پیش با قرآن انس و الفت پیدا کند و یقین داشته باشد که قرآن کریم بهترین برنامه برای زندگی این جهانی و آخرت ما ارائه داده است که با رعایت این برنامه‌ها عاقبت به خیری حاصل می شود.

وی در پایان جلسات روخوانی روانخوانی قرآن کریم را بسیار مفید وتعیین کننده دانست و گفت: ترک این جلسات باعث مهجوریت بیشتر قرآن کریم و ضرر فراوان مردم می شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات