خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

تغییر سبک زندگی از پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تغییر سبک زندگی از پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای است، گفت: امروز جای غفلت نیست خانواده‌ها باید مراقب باشند چراکه دشمن در جنگ نرم ایمان و باورها و هویت ملت‌ها را هدف قرار می دهد.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۷۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
تغییر سبک زندگی از پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری‌ معین در جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی شهرستان بهار اظهار داشت: تردیدی نیست که ماهواره یکی از مصادیق تکنولوژی است که با اصل وجود آن نمی توان مخالفت کرد.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای پدیده نوظهوری هستند که بنیاد اخلاقی جوامع اسلامی را به خطر انداخته و از جدیدترین سلاح‌ها و حرکت های مرموز غرب در رویارویی با مسلمانان به شمار می رود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بکارگیری ماهواره در جنگ نرم از زنجیره های نبرد در میان مادیت و معنویت است، گفت : عمق مبارزه و رویارویی دشمن با ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

وی ادامه داد: در گذشته جهان غرب با لشکرکشی با جهان اسلام می جنگید اما امروز با تهاجم فرهنگی و ماهواره ‌های پیشرفته علیه اسلام و جامعه بشری به‌پا خاسته است.

مختاری‌معین تاکید کرد: امروز جای غفلت نیست خانواده‌ها باید مراقب باشند چراکه دشمن در جنگ نرم ایمان و باورها و هویت ملت‌ها را هدف قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه با تولید فیلم و سریال و موسیقی و ایجاد شبکه های مبتذل می خواهند الگوی زندگی غربی را بین ملت‌ها ترویج دهند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ملت ایران را ملتی شجاع، با عزت، مقاوم، شهادت‌طلب و ولایت‌مدار دانست و گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود و با عزت و افتخار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پایبند به ارزش‌های دینی و انقلابی بودند.

وی افزود: امروز نیز دفاع مقدس ما تمام نشده بلکه در جبهه جنگ نرم دشمن باید تلاش کنیم و با بصیرت افزایی، مردم و خانواده ها را از جنگ ویرانگر آگاه کنیم چراکه دشمن شرف و دین و اخلاق ما را مورد هدف قرار داده است.

مختاری معین در ادامه تغییر سبک زندگی را از پیامدهای شبکه های ماهواره دانست و با اشاره به دستاوردهای ماهواره گفت: خارج كردن پدر و مادر به عنوان ستون خانواده از محوريت خانواده، ترويج فمنیسم و ايجاد حس رقابت بين زن و مرد البته به شكل منفي از جمله این دستاوردها است.

وی با بیان اینکه تشويق به تشكيل زندگي بدون ازدواج رهاورد شبكه هاي ماهوارهاي است، خاطرنشان کرد: تشويق به پوچ‌گرايي(نهيليسم)، بي هدف بودن و عدم اميد به زندگي و خودكشي، از بين بردن حجب و حيا (حيازدگي)، ترويج مصرف گرايي، مصرف كالاهاي كشورهاي صنعتي در منطقه غرب آسيا (خاورميانه) كه از تراكم جمعيتي بسيار بالايي برخوردار است نیز از دیگر دستاوردهای ماهواره است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات