خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه خواهران غرب کشور گفت: فضاسازی جریان های استکباری صهیونیستی برای دور کردن مردم ایران از موضوع اصیل حجاب و عفاف که بیش از هشت دهه برای دفاع و پاسداری از آن هزینه کرده اند طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۱۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
فضاسازی جریان‌های استکباری صهیونیستی برای دور کردن مردم ایران از حجاب و عفاف
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز فضاسازی های مختلف درباره حجاب و حریم خصوصی بودن یا نبودن خودروهای شخصی که در جامعه و شبکه های اجتماعی مطرح می شود که زاییده تفکر معاندانه بنگاه های فرافکن خارجی و رسانه های صهیونیستی است.

وی افزود: فضاسازی جریان های استکباری صهیونیستی برای دور کردن مردم ایران از موضوع اصیل حجاب و عفاف که بیش از هشت دهه برای دفاع و پاسداری از آن هزینه کرده اند طراحی شده است.

وی ادامه داد: این موضوع نیاز به یک بررسی میدانی و تحلیل عمقی دارد که چرا در کشوری همچون ایران که مردم آن 82 سال پیش در مقابل کشف حجاب رضاخانی ایستادند و در راه حمایت از عفاف و حجاب هزاران کشته دادند پس از گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این فضاسازی مطرح می شود که آیا وسیله نقلیه، حریم خصوصی است یا خیر؟

مدیر حوزه های علمیه خواهران غرب کشور تصریح کرد: این فضاسازی ها معلول تبلیغات خارجی و داخلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و برگرفته از تفکرات صهیونیستی است که از طریق آنتن های ماهواره ای و فضاهای مجازی به خانواده های ایرانی ضربه وارد می کند.

وی اضافه کرد: امروزه شبکه های مخرب ماهواره ای صهیونیستی در راستای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان و مبارزه با عفاف و حجاب به عنوان هویت دینی و مذهبی و ملی بانوان ایرانی فعالیت و تلاش می کنند با تهاجم فرهنگی، خانواده گریزی را در بین نسل جوان ترویج دهند.

فاضلیان بیان کرد: وظیفه همگان به خصوص اصحاب رسانه، تبیین نقشه ها و برنامه های راهبردی دشمنان است و مردم نیز باید آگاهانه و هشیارانه با نگاه دینی خود در مقابل این تفکرات معاندانه بایستند.

وی در خصوص برگزاری اجلاس سراسری مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور نیز گفت: این اجلاس همزمان با دهه کرامت و تولد حضرت فاطمه معصومه(ع) در روزهای چهارم و پنجم مردادماه جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اجلاس مدیران حوزه های علمیه خواهران از 30 استان کشور به همراه معاونان پژوهشی خود شرکت می کنند.

وی بیان کرد: در استان همدان 11 حوزه خواهران شامل 10 مدرسه علمیه خواهران و یک موسسه آموزش عالی فدک فعال است و یک هزارو 450 طلبه خانم در مدارس سطح 2 و 3 استان مشغول به تحصیل هستند.

فاضلیان بیان کرد: از مدارس سطح 2 استان، یک هزارو 132 نفر و در مدارس سطح 3 که معادل مقطع کارشناسی ارشد است 48 نفر دانش آموخته شده اند و 152 استاد در 11 حوزه خواهران مشغول به تدریس هستند و 118 نفر نیروهای شاغل در مدارس علمیه خواهران استان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات